ویدیوی کامل تغییر جنسیت شهره لرستانی ؛ فایل صوتی صحبت های مازیار لرستانی + [فیلم]

ویدیوی کامل تغییر جنسیت شهره لرستانی . فایل صوتی اولین صحبت های مازیار لرستانی عمل. در ادامه مطلب شهره لرستانی تغییر جنسیت ویدیوی کامل همراه فیگار باشید.

شهره لرستانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تغییر جنسیتش خبر داد. او در بخشی از این پست نوشت: بعد از سردرگمی‌های بسیار وتلاطمی از پس تلاطم؛ انسان، در لحظه مرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد.

ویدیوی کامل تغییر جنسیت شهره لرستانی

فایل صوتی صحبت های مازیار لرستانی + [فیلم]

فایل صوتی اولین صحبت های مازیار لرستانی, شهره لرستانی تغییر جنسیت ویدیوی کامل
فایل صوتی اولین صحبت های مازیار لرستانی, شهره لرستانی تغییر جنسیت ویدیوی کامل

مازیار لرستانی (شهره لرستانی) بازیگر سینما و تلویزیون که ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تغییر جنسیتش خبر داد.

فیلم کامل اظهارات تلخ شهره لرستانی درباره تغییر جنسیت

ساعاتی پیش با انتشار ویدئویی کوتاه درباره خبرهای منتشر شده در فضای مجازی پیرامون تغییر جنسیتش واکنش نشان داد و ناگفته هایی از ماجرای تغییر جنستش و ترنس بودنش و گفت: من از نظر فقهی و قانونی دیگر زن نیستم و در حال طی مراحل قانونی تغییر نامم هستم.

بیشتر بخوانید:

فایل صوتی اولین صحبت های مازیار لرستانی

او در این ویدئو می گوید که ۵۶ سال با ن ام شهره لرستانی زندگی کردم و همه مرا با همین نام می شناسند و حالا از نظر فقهی و شرعی من دیگر زن نیستم و در حال طی مراحل قانونی تغییر نامم هستم و … امیدواریم بتوانم باز هم زیر سایه بزرگان سینمای ایران خدمت کنم برای مردم کشورم و این دردی که از بچگی با خودمان داشتم به درمان برسانم و شادی و نشاطم را ای نبار در قالب دیگری برای مردم منتقل کنم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ویدیوی کامل تغییر جنسیت شهره لرستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *