اولین پیشنهاد کاری به شهره لرستانی بعد از اینکه مازیار شد

مازیار لرستانی با انتشار پستی خبر از بازی در یک فیلم سینمایی جدید داد. خبر پیشنهاد کاری به شهره لرستانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام وی افشا شد.

شهره لرستانی که به تازگی با انتشار فایلی صوتی خبر از تغییر جنسیت خود داده بود در پی انتشار پستی در اینستاگرام خبر از پیشنهادی جدید برای ایفای نقش داد. با جزئیات خبر همراه ما باشید.

اولین پیشنهاد کاری به شهره لرستانی بعد از اینکه مازیار شد

اولین پیشنهاد کاری به شهره لرستانی بعد از اینکه مازیار شد
پیشنهاد کاری به مازیار لرستانی

مازیار(شهره) لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، خبر از بازی در یک فیلم جدید را داد، او با انتشار پستی از برنامه آفیشش سر صحنه فیلمبرداری نوشت:

چند روز پیش، نقش جدیدی در فیلمی تازه بهم پیشنهاد شد. ممنونم از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های پیشرو و ممتازی که من را در قامت امروزم می‌پسندند. اگر خدا بخواهد، باهم خاطره‌های جدید می‌سازیم.


بیشتر بخوانید:


شهره لرستانی با خبر تغییر جنسیت خود این روزها در صدر اخبار و توجه رسانه ها قرار گرفته، به طوری که سرچ تغییر جنسیت شهره لرستانی و  پیشنهاد کاری به مازیار لرستانی در موتور جستجوگر گوگل ترند شد.

شهره لرستانی پس از گذشت چند روز از اعلام اینکه نامش مازیار است، به تماشای نمایش “لکانطه” رفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین پیشنهاد کاری به شهره لرستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *