عاشقی همایون شجریان و سحر دولتشاهی علنی شد ؛ هردو مطلقه و دلباخته

عاشقی همایون شجریان و سحر دولتشاهی علنی شد. عشق و علاقه همایون شجریان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی حاشیه ساخت. در ادامه با حواشی این خبر همراه ما باشید.

مدت‌ها است که خبرهایی مبنی بر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی به گوش می‌رسد، اما هیچ کدام از دو طرف درباره این مسئیه صحبت نکرده است.

عاشقی همایون شجریان و سحر دولتشاهی علنی شد

  • عشق و عاشقی همایون شجریان با سحر دولتشاهی
نخ دادن سحر دولتشاهی به همایون شجریان
نخ دادن سحر دولتشاهی به همایون شجریان

مدت‌ها است که خبرهایی مبنی بر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی به گوش می‌رسد، اما هیچ کدام از دو طرف درباره این مسئیه صحبت نکرده است.

همایون شجریان در کنسرت تیر ۱۴۰۱ به سحر دولتشاهی دسته گل قرم رز داد و سحر دولتشاهی نیز با بوسه ای از دور از او تشکر کرد.

گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی آن هم دسته گل قرمز رز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش های زیادی همراه بوده است.
کنسرت همایون شجریان در تیر ماه ۱۴۰۱ در محل تالار کشور پس از ۲ سال تعطیلی کنسرت‌ها برگزار شد. یکی از مهمانان ویژه این کنسرت سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تئاتر بود که او را همراه کرد.

  • عاشق شدن همایون شجریان

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عاشقی همایون شجریان و سحر دولتشاهی علنی شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *