واکنش ترانه علیدوستی درباره اعلام اسامی هنرمندان ممنوع الکار +[عکس]

واکنش ترانه علیدوستی درباره اعلام اسامی هنرمندان ممنوع الکار. در ادامه مطلب ترانه علیدوستی واکنش به ممنوع الکاری همراه فیگار باشید.

ترانه علیدوستی، چهارشنبه ۲۶ مرداد پستی اعتراضی با عنوان «ممنوع از چه کاری؟»منتشر کرده و عملکرد سازمان سینمایی را در قبال هنرمندان اعمال زور دانست.

واکنش ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی واکنش به ممنوع الکاری

ترانه علیدوستی واکنش به ممنوع الکاری
ترانه علیدوستی واکنش به ممنوع الکاری

ترانه علیدوستی نوشت: «می‌خواهید پنج شش نفرمان را بی محاکمه و بدون جرم ممنوع‌الکار کنید و اما ممنوع از چه کاری؟ چه رقت‌بار که این امر، که بناست قیمتش عمر و سرمایه افراد باشد، عملی است تا این حد عبث. چیزی که مرتکبش هستید قانون‌مداری نیست. آنچه مرتکبش هستید اعمال زور است. با بادی به غبغب قصد دارید اسم بدها را اعلام کنید تا با تهدید معاش آنها عبرتی برای بقیه بسازید، بلکه قافیه از دست نرود. اما قافیه از دست رفته است.»

او با اشاره به تغییر رویه در دنیای امروز و شنیده شدن صدای هنرمندان در کل دنیا توضیح داده: «چه بسیار فیلمهایی که شما نخواستید و ساخته شدند، چه بسیارتر آن‌ها که نخواستید و دیده شدند…در دنیای امروز صدای هنرمند بدون شما هم شنیده می‌شود و به دورترین گوشه‌های این کره می‌رسد.»

واکنش ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی واکنش به ممنوع الکاری
ترانه علیدوستی واکنش به ممنوع الکاری

لازم به ذکر است که رئیس سازمان سینمایی سه شنبه هفته جاری (۲۵ مرداد ۱۴۰۱) گفته بود: اسامی هنرمندانی که احتمالا دچار ممنوع‌الکاری می‌شوند هفته آینده اعلام و وضعیت سینماگرانی که در ماجرای بیانیه مربوط به خوزستان و حاشیه‌های جشنواره کن دچار مشکل شدند، مشخص می‌شود.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش ترانه علیدوستی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *