جیسون موموآ فیلم میسازد ؛ فیلمی بیوگرافی در مورد یک موج‌سوار هاوایی [+عکس]

جیسون موموآ فیلم میسازد . افسانه موج‌سوار نادیده‌ گرفته‌شده هاوایی. در ادامه مطلب جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی میسازد همراه فیگار باشید.

جیسون موموآ فیلمی زندگینامه‌ای از افسانه موج‌سواری و قهرمان شنای هاوایی را تهیه می‌کند.

جیسون موموآ فیلم میسازد

فیلمی بیوگرافی در مورد یک موج‌سوار می‌سازد [+عکس]

جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی, جیسون موموآ
جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی, جیسون موموآ

به نقل از ورایتی، بازیگر «آکوامن» با همکاری پیتر سافران تهیه کننده سینما با هم همراه شده‌اند تا یک فیلم بلند زندگینامه‌ای درباره دوک کاهاناموکو شناگر افسانه‌ای المپیک هاوایی بسازند. با محبوبیت گسترده موج‌سواری به عنوان یک ورزش این چهره ورزشی نیز بیش از پیش محبوب شده است. کریس ککانیوکالانی برایت که برای نوشتن فیلمنامه «محکومیت» در سال ۲۰۱۸ در فهرست سیاه جای گرفت، در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است.

در حال حاضر، هیچ بازیگرانی برای نقش‌آفرینی در این فیلم بیوگرافی به خدمت گرفته نشده و عنوان رسمی آن نیز مشخص نیست. با این حال، بنابر گفته تهیه‌کننده‎‌های فیلم، این اثر قرار است زندگی این فرد را به عنوان یک شناگر، پیشگام و پدر موج‌سواری مدرن را مورد بررسی قرار بدهد. جیسون موموآ هیچ نقشی در این فیلم بازی نخواهد کرد چراکه در حال حاضر برنامه او بسیار شلوغ است.

جیسون موموآ فیلم میسازد

جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی, جیسون موموآ
جیسون موموآ فیلمی بیوگرافی, جیسون موموآ

او اخیرا در فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) و همچنین سومین و آخرین فصل از سریال دیدن (See)‌ از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس بازی کرده است. او همچنین نقش یک شخصیت شرور را در فیلم سریع ۱۰ (Fast X) بازی خواهد کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جیسون موموآ فیلم میسازد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *