خلاصه بازی هوفنهایم بایرلورکوزن ؛ شکست سنگین شیرها در روز عجیب آزمون [+فیلم]

خلاصه بازی هوفنهایم بایرلورکوزن . سردار در نقش مدافع ظاهر شد. شکست سنگین شیرها. در ادامه مطلب بایرلورکوزن هوفنهایم همراه فیگار باشید.

خلاصه دیدار بایر لورکوزن و هوفنهایم در هفته دوم بوندسلیگا آلمان و شکست 3 بر صفر یاران سردار آزمون در این مسابقه را ببینید.

خلاصه بازی هوفنهایم بایرلورکوزن

شکست سنگین شیرها در روز عجیب آزمون [+فیلم]

بایرلورکوزن هوفنهایم
بایرلورکوزن هوفنهایم

بازی دو تیم بایرلورکوزن و هوفنهایم در چارچوب مسابقات هفته سوم بوندس لیگا با نتیجه ۳ بر صفر به نفع میهمان به اتمام رسید. بامگارتنر (۹)، کراماریچ (۳۴) و روتر (۷۸) برای هوفنهایم گلزنی کردند. سردار آزمون ۷۶ دقیقه برای بایر لورکوزن بازی کرد اما عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشت.

سردار آزمون پس از اینکه در یک مسابقه جام حذفی آلمان و دو هفته ابتدایی فصل جدید بوندس‌لیگا نمایش خوبی ارائه کرده و در کنار ثبت دو پاس گل، موقعیت‌های زیادی خلق کرده و در خط حمله تیمش خطرناک ظاهر شده بود، در دیدار امروز برابر هوفنهایم نقش اول یک صحنه جالب و عجیب بود.

در ادامه میتوانید به دیدن فیلم خلاصه بازی بپردازید:

تیم فوتبال بایر لورکوزن که در دو هفته اخیر بوندس‌لیگای آلمان شکست خورده بود، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در سومین مسابقه فصل جدید این رقابت‌ها و در حالی‌که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب داشت، در ورزشگاه بایر آرنا مقابل تیم رده هفتمی هوفنهایم قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی هوفنهایم بایرلورکوزن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *