مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان ؛ 3 ایرانى دیگر در فینال کشتى [+عکس]

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان . صعود هر ۵ ملی‌پوش ایران به نیمه‌نهایی. در ادامه مطلب قهرمانی جوانان جهان کشتی همراه فیگار باشید.

3 فرنگی کار جوان ایرانی موفق به صعود به فینال رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در 5 وزن دوم شدند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان

3 ایرانى دیگر در فینال کشتى [+عکس]

قهرمانی جوانان جهان کشتی
قهرمانی جوانان جهان کشتی

در وزن ۶۰ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر ماکس ول بلک از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۹ از سد کوتو گومی از ژاپن گذشت و به مرحله یکچهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ولادمیر ویوتویچ از اوکراین را با نتیجه ۱۲ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با میهات ممدلی از آذربایجان مبارزه می کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۱ نوردوس نورکانوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر عبدالرحمن عمر از مصر را شکست داد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر یانیس نیفری از فرانسه را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سهرابی در این مرحله به مصاف نیکا برولادزه از گرجستان می رود.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان

قهرمانی جوانان جهان کشتی
قهرمانی جوانان جهان کشتی

آخرین نماینده ایران در 5 وزن دوم علی عابدی درزی بود که پس از گذشتن از سد حریفان رومانیایی و مولداویایی خود، در دیدار نیمه پایانی رو در روی ریچارد کارلسون از استونی و قهرمان جوانان اروپا قرار گرفت. عابدی درزی، مثل دو بازی قبلی نخستین اخطار را دریافت کرد و در خاک حریف نشست و در این حالت امتیازی از دست نداد تا وقت نخست با نتیجه ۱ بر صفر به سود نماینده استونی به اتمام برسد.

در وقت دوم نیز برعکس این اتفاق رخ داد تا نماینده کشورمان با نتیجه ۱ بر ۱ و به دلیل گرفتن امتیاز آخر پیش بیفتد. علی‌رغم اینکه اخطار بدون امتیاز سوم را نیز به عابدی دادند اما کشتی با همان نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید تا علی عابدی درزی ششمین فینالیست ایران لقب بگیرد و فردا شب در برابر یوسف ماتسیف قزاقستانی به میدان برود.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *