خلاصه بازی رئال مادرید اسپانیول ؛ اسپانیول ۱ رئال مادرید ۳ [+فیلم]

خلاصه بازی رئال مادرید اسپانیول . صدرنشینی با دبل دیرهنگام بنزما. در ادامه مطلب دیدار تیم های اسپانیول رئال مادرید همراه فیگار باشید.

قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لالیگای اسپانیا، سومین هفته از فصل جدید این رقابت‌ها را با یک پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشت.

خلاصه بازی رئال مادرید اسپانیول

اسپانیول ۱ رئال مادرید ۳ [+فیلم]

دیدار تیم های اسپانیول رئال مادرید
دیدار تیم های اسپانیول رئال مادرید

سرمربی ایتالیایی مادریدی ها بعد از پیروزی 3-1 مقابل اسپانیول گفت:

بازی را خوب شروع کردیم و زود به گل رسیدیم. سپس کمی جدیت تیم افت کرد و موثر عمل نکردیم. من از پاس گلی که شوامنی داد تعجب نکردم، باید به دیدن پیش روی های شوامنی عادت کنیم و در این شرایط دو هافبک دیگرمان باید عقب بمانند. ما کار می کنیم. باید با روند بازی ها وفق پیدا کنیم. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و از دست دادیم. در این حالت به انرژی بیشتری احتیاج داشتیم.

عکس لحظه خوشحالی بعد از گل وینیسیوس:

رئال دقیقه 12 توسط وینیسیوس به گل رسید. وینی که در بازی قبلی برابر سلتا هم گل زده بود، روی پاس عالی اورلین شوامنی توانست دروازه اسپانیول را باز کند. هافبک فرانسوی به خوبی وینیسیوس را در فضای خالی دید و پاسی عالی برای او ارسال کرد تا رئال با گل مهاجم برزیلی 0-1 پیش بیفتد.

فیلم خلاصه بازی رئال مادرید اسپانیول را در فیگار تماشا کنید:

کریم ضربه کاشته را به زیبایی وارد دروازه کرد تا رئال 1-3 پیش بیفتد. او تعداد گل‌هایش در فصل جاری را نیز به سه گل رساند. در نهایت رئال این بازی را با نتیجه 1-3 به سود خود خاتمه داد و به صدر لالیگا رفت.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *