زمان رونمایی از خرید جدید پرسپولیس مشخص شد [+عکس و زمان معرفی]

مدافع جدید پرسپولیس از بازی مقابل صنعت نفت در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت. مرتضی پورعلی گنجی از بازی چهارم می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

این بازیکن این روزها با انگیزه بسیار زیاد در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و بی صبرانه منتظر انجام اولین بازی خود برای پرسپولیس است.

مدافع جدید پرسپولیس

  • خرید جدید پرسپولیس
مدافع جدید پرسپولیس
خرید جدید پرسپولیس, رونمایی از خرید جدید پرسپولیس, عکس بازیکن جدید پرسپولیس

رونمایی از خرید جدید پرسپولیس

به گزارش پیج رسمی پرسپولیس:

مرتضی پورعلی گنجی مدافع جدید پرسپولیس هفته اول لیگ جدید را به دلیل صادر نشدن کارت بازی و همچنین محرومیت به دلیل اخراج در آخرین بازی که در لیگ برتر داشته از دست داد.

اگرچه تیم فوتبال پرسپولیس در سه بازی اول لیگ برتر دروازه اش بسته باقی ماند و سه کلین شیت برای شاگردان یحیی گل محمدی رقم خورد اما به نظر می رسد در بازی برابر صنعت نفت آبادان ترکیب خط دفاع تیم گل محمدی دستخوش تغییری قرار بگیرد.

در ادامه میتوانید عکس بازیکن جدید پرسپولیس را تماشا کنید:

مدافع جدید پرسپولیس
رونمایی از خرید جدید پرسپولیس, عکس بازیکن جدید پرسپولیس

با توجه به این که یک جلسه محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در بازی برابر آلومینیوم اراک اعمال شد و این مدافع در حال حاضر مانع قانونی برای بازی در ترکیب پرسپولیس ندارد، پیش بینی می شود یحیی در دومین بازی خانگی این فصل پرسپولیس از این مدافع باتجربه در قلب خط دفاعی بهره بگیرد.

این در حالیه که شاید مصدومیت فرشاد فرجی هم مزید بر علت باشد که دیدار برابر تیم نفت آبادان پاگشای مرتضی پورعلی گنجی در بازی رسمی شود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *