از دست ندهید: حضور جانی دپ با لباس +18 [فیلم جنجالی]

جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم MTV ظاهر شد و تمام نگاه‌ها را بعد از دادگاهش با امبر هرد به خودش جلب کرد. در ادامه فیلم این حضور جنجالی را ببینید.

جانی دپ بازیگر مشهور و پرحاشیه هالیوود دیشب در مراسم جوایز بهترین موزیک ویدئوی سال ۲۰۲۲ در ظاهری متفاوت حاضر شد. البته او به صورت فیزیکی در این لباس نبود، اما چهره‌اش به صورت دیجیتالی در کلاه فضانوردی که در بالای صحنه شناور بود ظاهر شد.

جان کریستوفر دپ دوم زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۶۳ بازیگر، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده و همچنین نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و دو جایزهٔ آکادمی فیلم بریتانیا بوده‌است. نام او در سال ۲۰۱۲ با دستمزد ۷۵ میلیون دلاری در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

حضور جانی دپ با لباس +18

این اولین حضور دپ در انظار عمومی از زمان پیروزی او در دادگاه بر همسر سابق امبر هرد در ژوئن سال جاری بود. پس از افتتاحیه مراسم، یک فضانورد با تصویر دیجیتالی از دپ از پشت بام (تصویر برای مجسمه وی ام ای استفاده شده است) پایین آمد.

فیلم حضور جانی دپ در مراسم جوایز MTV ببینید:

همانطور که در ویدئوی بالا دیدید جانی دپ به طور غیرمنتظره‌ای با لباس فضانوردی برای جوایز موسیقی ویدئوی ام تی وی ظاهر شد. جانی دپ طی این حضور با شکوه و به نسبت با دادگاه اخیرش می‌گوید:

من به کار نیاز داشتم.

علت حضور جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم MTV

باید بدانید که دپ وقتی ۱۲ سالش بود مادرش به او یک گیتار هدیه داد و او شروع به نواختن در گاراژ راکهای مختلف کرد. یک سال پس از جدایی والدینش، دبیرستان را رها کرد تا نوازنده موسیقی راک شود. دو هفته بعد سعی کرد به مدرسه بازگردد اما مدیر به او گفت که به دنبال رویایش برود و موسیقی‌دان شود.

او با گروه «بچه» ها شروع به نواختن کرد. این گروه موفقیت محلی نسبتاً کمی را تجربه کرد. اعضای گروه بچه‌ها برای دستیابی به قراردادی برای ضبط موسیقی، راهی لس آنجلس شدند و نام گروه را به “روش شش تیر” تغییر دادند ولی پیش از ضبط آهنگ، این گروه متلاشی شد. او بلافاصله به گروه راک سیتی انجلز پیوست و در نوشتن آهنگ مری همکاری کرد. که در اولین اجرای این گروه برای شرکت نشر گفن رکوردز با نام اندوه مرد جوان ثبت شد.


این بازیگر و موسیقی دان به علت رویای کودکی‌اش و عشقش به دنیای نوت و موسیقی در سال 2022 با لباس فضانوردی که شاید خیال بسیاری از انسان‌ها باشد حضور پیدا کرده است.


  • سوال اساسی اینجاست که آیا این حضور با این لباس درست بود؟

عکسی دیگر از حضور جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم ام تی وی را ببینید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *