افشاگری از کاهش وزن الهام چرخنده ؛ اعتیاد یا چی؟ [+عکس]

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن باعث جلب توجه بسیاری در فضای مجازی شد. در ادامه با عکس الهام چرخنده بعد از لاغری همراه فیگار باشید.

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن

کاهش وزن الهام چرخنده

برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی های بی‌خودی کرده‌اند و برای جنجالی کردن موقعیت الهام چرخنده از اعتیاد وی صحبت کرده‌اند که ما این نکته را تکذیب می‌کنیم و به هیچوجه صدق این مسئله را درست نمی‌دانیم. اما این نکته مهم می‌باشد که کاهش وزن ناگهانی را اغلب با انجام آزمایش خون، ادرار و مواردی از این دست مورد بررسی قرار می‌دهند تا علت اصلی آن را ریشه‌یابی کرده و فرد را از بیماری‌های جدی و آسیب‌زننده در امان نگاه دارند.

اغلب افرادی که که از چاقی واهمه دارند دست به رژیم غذایی خاصی و پرفشاری می‌زنند که ممکن است به دلیل ایجاد تغییر در عملکرد متابولیسم بدن، به طور ناگهانی کاهش وزن چشمگیری را به همراه داشته باشد. با توجه به این تفاسیر می‌توانید تصمیم بگیرید که شاید تغییر در عملکرد متابولیسم الهام چرخنده باعث کاهش وزن چشمگیر در وی شده است.

ظاهر جدید الهام چرخنده
ظاهر جدید الهام چرخنده

یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران الهام چرخنده است که چند سالیست از استایل قبلی اش فاصله گرفته است و پوشش چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کرده است. چرخنده کمی قبل با انتشار عکسی از خود نوشت هیچ عمل زیبایی انجام ندادم و دلیل لاغری‌اش را فقط عمل کیسه صفرا عنوان کرد.

هنرمندان زیادی برای ایفای نقش هایشان و یا به دلایل شخصی افزایش و یا کاهش وزن را تجربه می کنند. و این تغییرات وزن بر روی چهره این افراد بسیار نمایان است.

در ادامه میتوانید چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید را ببینید:

ظاهر جدید الهام چرخنده
ظاهر جدید الهام چرخنده

وی که به دعوت بسیج رسانه هرمزگان به بندرعباس سفر کرده سه شنبه در جمع اعضای بسیج رسانه این استان افزود:

وقتی من ولادت امیرالمومنین علی (ع) را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفتم به من گفتند دیگر جایت در سینما نیست اما من تابع دینم هستم و ارادتم به رهبری بوده، هست و خواهد بود.

تغییر نام الهام چرخنده

حجت الاسلام طائب در ادامه مراسم یادواره زنان شهیده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خطاب به خانم الهام چرخنده گفت:

از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم.

در ادامه این مراسم از الهام چرخنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون تقدیر شد و حجت الاسلام طائب خطاب به وی گفت:

چرخنده نام فامیلی این هنرمند کشورمان است که از امروز ما ایشان را با نام خانوادگی زهرایی می شناسیم و این هدیه مقام معظم رهبری به الهام چرخنده است.

اخبار بیشتر:





بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

کاهش وزن الهام چرخنده


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *