ببینید: تمسخر جالب آیفون ۱۴ توسط دختر استیو جابز! [+عکس]

دختر استیو جابز با بازنشر تصویری مشهور که برای شوخی کردن با تولیدات اپل به کار می‌رود، به جمع کسانی پیوست که آیفون ۱۴ را مسخره کرده‌اند.

او جابز 23 ساله که کار مدلینگ می کند ، این تصویر وایرال شده را در صفحه اینستاگرام رجیستر شده 317 هزار فالوئری خود استوری کرده است.

دختر استیو جابز

  • تمسخر آیفون 14
دختر استیو جابز
تمسخر آیفون 14, تمسخر آیفون 14 توسط دختر استیو‌جابز

تمسخر آیفون 14 توسط دختر استیو‌جابز

اپل در رویداد Far Out خود از سری آیفون ۱۴ با تغییرات اندک نسبت به آیفون ۱۳ رونمایی کرد. حالا دختر استیو جابز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی نسبت به این واکنش نشان داده و طراحی تکراری آیفون ۱۴را مسخره کرده است.

تصویر مردی را می‌بینیم که پیراهنی دقیقا مشابه به آنچه پوشیده را خریده است و در توضیحش می‌خوانیم:

«من وقتی که آیفون ۱۳ را به آیفون ۱۴ ارتقا می‌دهم.»

در ادامه میتوانید استوری دختر استیو جابز را تماشا کنید:

دختر استیو جابز
عکس دختر استیو جابز, استوری دختر استیو جابز

ایو جابز، دختر موسس اپل، با انتشار تصویر مردی که یک پیراهن مشابه پیراهن خود از جعبه بیرون می‌آورد گفته برای او ارتقا دادن گوشی از آیفون ۱۳ به آیفون ۱۴ این‌گونه است. در واقع با طراحی تکراری آیفون ۱۴ هیچ تفاوت معناداری بین این گوشی و نسل پیش وجود ندارد.  انتشار این میم از سوی دختر استیو جابز نشان می‌دهد که او نیز از اقدام اپل در معرفی یک مدل مشابه به آیفون ۱۳ راضی نیست و انتقاد جدی نسبت به رویکرد اپل دارد.

در ادامه میتوانید عکس دختر استیو جابز را تماشا کنید:

دختر استیو جابز

قیمت آیفون ۱۴ از ۱۳۹۹ دلار شروع شده و به ۱۸۹۹ دلار می رسد که بسیار کمتر از گمانه زنی های صورت گرفته در مورد جدیدترین آیفون ها بود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *