31 شهریور: افشاگری از علت جنجالی مرگ مهسا امینی [+عکس و فیلم]

به تازگی علت مرگ مهسا امینی در فضای مجازی کاربران سوشال را درگیر خود کرده. با ما بمانید تا به جنبه های مختلف این موضوع بپردازیم.

محسن مهدیان فعال رسانه‌ای در استوری اینستاگرامش در مورد ماجرای مهسا امینی نوشت:

به کما رفتن خانم مهسا امینی حقیقتا دردناک است. همه دعاگوییم. اما تلخ‌تر از این کسالت، جهالت است. از اوباش جماعت که انتظار نیست. اراذلی که زنجیر پاره کردند کارانه سحتی کار می‌گیرند…

31 شهریور: افشاگری از علت جنجالی مرگ مهسا امینی [+عکس و فیلم]

باقی حرف‌های محسن مهدیان را در عکس زیر بخوانید:

در نوشتار ماجرای مرگ مهسا امینی همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای علت فوت مهسا امینی به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

افشاگری: علت مرگ مهسا امینی چیست؟ [عکس و فیلم]

عکسی در فضای مجازی از خانواده مهسا امینی پشت در اتاق مهسا پیش از فوت منتشر شده است که به شدت اذهان را به طرف خودش جلب کرده که هر جای دنیای مجازی را باز کنید از مهسا امینی و اوضاع پیرامونش گفته می‌شود. در ادامه با ما بمانید تا علت فوت مهسا امینی را بفهمیم.

ماجرای دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که مدعی شده‌اند توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شده حالا پربازدید شده است. مقصر ماجرای مهسا امینی کیست؟

عکس پدر و مادر مهسا امینی پشت در کما را ببینید:

اما در ادامه عکس ابتدایی این نوشتار توجه شما را جلب می‌کنیم به انتقاد تند مدیرعامل «همشهری» از منتقدان ماجرای مهسا امینی مهدیان نوشت:

ناجا قانون را اجرا کرده؛ هر کس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد، مقصر نظام است؟!

محسن مهدیان در واکنش به کما رفتن «مهسا امینی» و رخدادهای پس از آن از گفته است:

جماعت انقلابی همیشه در صحنه» انتقاد کرد.

ماجرای مرگ مهسا امینی چیست؟

مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود، همراه دخترخاله‌اش بود که توسط ماموران گشت ارشاد تذکر دریافت می‌کند. ماموران به او گفتند مساله خاصی پیش نخواهد آمد و او فقط باید در کلاس توجیهی ۴۰ دقیقه‌ای درباره حجاب شرکت کند.

اما در واکنشی مثبت عضو کمیسیون امنیت ملی گفته است:

مجلس باید موضوع مهسا امینی را پیگیری کند.

  • به صورت خلاصه می‌شود ماجرای مرگ مهسا امینی را به شکل زیر توضیح داد:

عصر روز سه‌شنبه، ماموران گشت ارشاد «مهسا امینی» را در بزرگراه شهید حقانی تهران دستگیر می‌کنند. ماموران به برادرش «کیارش» که در محل حاضر بوده گفتند که مهسا را برای یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی به پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا می‌برند.

دو ساعت بعد، کیارش از پشت درهای بسته پلیس امنیت اخلاقی متوجه می‌شود که خواهرش به کما رفته و با ماشین آمبولانس از ساختمان وزرا خارج شده است. پزشکان بیمارستان کسری، تشخیص سکته قلبی و مغزی داده‌اند.

تا ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، قلب مهسا همچنان می‌تپید اما مغزش دیگر هشیار نبود. پزشکان خانواده دکتر اهل سقز را جواب کرده‌اند. جو بیمارستان امنیتی است و خانواده امینی پشت در اتاق مراقبت‌های ویژه دست‌به دعا ننشسته‌اند.

صبح پنجشنبه برای اطلاع از حال مهسا امینی با بیمارستان کسری تماس گرفتم. اپراتور پذیرش بیمارستان گفت که نام بیمار در سیستم ثبت نشده و بیماری به این نام در بیمارستان کسری بستری نیست. تلفن را قطع کرد.

فیلم صحبت‌های مدیر کل پزشکی قانونی تهران درباره علت مرگ مهسا امینی را ببینید:

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

علت مرگ مهسا امینی

لطفا نظر خود را در رابطه با ماجرای مرگ مهسا امینی در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول:

اولین سلبریتی که نسبت به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد که بود؟

علی دایی. شما همراهان عزیز می‌توانید به لینک مرتبط با این موضوع در اخبار بیشتر مراجعه کنید.

مهسا امینی کیست؟

شما همراهان عزیز می‌توانید به لینک مرتبط با این موضوع در اخبار بیشتر مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *