خبر فوری: مهدی فخیم زاده توئیت اش در رابطه با مهسا امینی را تکذیب کرد

مهدی فخیم زاده مهسا امینی را در راس اعتراضات دید و گفت که مرا تهدید نکنید، من نمکدان نمی‌شکنم. توئیت او خطاب به مردم و در حمایت از نظام بود.

مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی و اعتراضات اخیر واکنش متفاوتی نشان داد. اما واکنش او، نسبت به واکنش دیگر سلبریتی‌ها به مرگ مهسا امینی متفاوت بود و او له نظام نوشت.

توئیت جدید مهدی فخیم زاده مهسا امینی

تغییر موضع مهدی فخیم زاده درباره اعتراضات اخیر

پست اینستاگرام مهدی فخیم زاده را ببینید:

 پست اینستاگرام مهدی فخیم زاده
پست اینستاگرام مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده با اتشار پستی در اینستاگرام با اعلام عدم عضویت در توییتر از انتساب هرگونه توییت به خودش در مورد مهسا امینی اظهار بی اطلاعی کرد. در این تصویر که مهدی فخیم زاده به اشتراک گذاشته است، او نوشته:

من نه در توییتر عضو هستم و نه تا کنون توییتی زده ام هرچه هست؛ فیک است

پیش‌تر از حساب کاربری منتسب به فخیم زاده در توییتر این متن منتشر شده بود:

توئیت جدید مهدی فخیم زاده مهسا امینی

به نظر می‌رسد فخیم زاده تحت فشار مجازی و پیام‌های تهدید آمیز ضد انقلاب دست به این کار زده است.

این روزها بحث مرگ مهسا امینی به خبر اول ایران و شاید جهان تبدیل شده است و جای تعجب ندارد که همه به آن واکنش نشان دهند. در شرایطی که تمام سلبریتی‌های داخلی و خارجی به مرگ مهسا واکنش نشان داده و ترندی توییتری به نام او راه افتاده است، اعتراضات داخلی به مرگ او همچنان ادامه دارد.

در این شرایط سلبریتی‌های داخلی اعم از ورزشکاران، فعالان سینما و تلویزیون و اهالی موسیقی نیز واکنش‌های خاص خود را داشته و حتی برخی از آن‌ها به به جرم تهییج مردم به اغتشاش دستگیر نیز شده‌اند. برخی از آن‌ها نیز در حمایت از جمهوری اسلامی حرف زده‌اند.

واکنش مهدی فخیم زاده به ماجرای مرگ مهسا امینی در توئیت جدیدش را بخوانید:

من را تهدید می‌کنید؟ خانواده‌ام را تحت فشار قرار می‌دهید؟! برای چه؟! برای اینکه به نظام لگد بزنم؟! آنقدر با شرف هستم که به سفره‌ای که از آن نمک خورده‌ام بی‌حرمتی نکنم.

اخبار مرتبط:

مطالب و اخباری که در سایت فیگار منتشر می‌شوند، صرفا بازنشر مطالب فضای مجازی هستند و سایت فیگار هیچ مسئولیت و جهت‌گیری نسبت به آن‌ها ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *