لیست کامل فوتبالیست های بازداشتی طی اعتراضات [+عکس]

در پی اعتراضات اخیر مردم ایران، بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران نیز استوری‌های اعتراضی منتشر کردند. لیستی از فوتبالی های بازداشتی را تهیه نمودیم.

بعد از دستگیری حسین ماهینی که چند روز پیش رخ داد، خبر بازداشت حمیدرضا علی عسگری نیز به گوش رسید. اعتراضات فوتبالیست ها به این وقایع را در ادامه مشاهده کنید.

واکنش فوتبالیست ها به بازداشت حسین ماهینی

محکومیت علی کریمی بازیکن معروف و بازنشست فوتبال ایران

لیست فوتبالی های بازداشتی

از جمله افراد مهمی که بازداشت شدند حسین ماهینی بود و قبل‌تر آقای علی کریمی تحت تعقیب قرار گرفت. یک روز بعد از بازداشت حسین ماهینی که همچنان با همان توضیح یک خطی خبرگزاری ایرنا انجام شده، تقریبا ساعتی نبوده که شایعه بازداشت یکی از بازیکنان فوتبال یا صدور حکم جلبشان در فضای مجازی منتشر نشده باشد. سایت‌های ورزشی نیز با استناد به همین اخبار تایید نشده مطالبی را منتشر کردند.

لیست فوتبالی های بازداشتی در جریان اعتراضات اخیر در ایران

فرشید اسماعیلی، پیام نیازمند، پژمان منتظری، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی از جمله کسانی هستند که به بازداشت حمیدرضا علی عسگری و دستگیری حسین ماهینی واکنش نشان دادند. برخی رسانه‌ها مدعی شدند حمید رضا علی عسگری به جرم تحریک مردم به اغتشاشات و حمایت از آشوبگران دستگیر شده است.

حمیدرضا علی عسگری دومین نفر از بازیکنان پیشین پرسپولیس است که در روزهای اخیر خبر بازداشتش به گوش می رسد؛ اخیرا خبر دستگیری حسین ماهینی نیز منتشر شده بود. هنوز هیچ خبرگزاری رسمی خبر دستگیری علی عسگری را تایید نکرده است.

فوتبالیستی در مصاحبه‌ای چنین گفت:

چجوریه که ما اگه یه کلمه حرف می‌زنیم و از شخصی دفاع میکنیم، صد بار بهمون زنگ می‌زنید؟ ولی یه نفر بیاد به ناموس ما هر چی خواست بگه؟

فرشید اسماعیلی در استوری اش نوشت:

ارتش هم فقط حرف میزنه “ما پشت مردم هستیم”

پیام نیازمند نیز نوشت:

برای تمام دانشجویان باشرف ایران زمین

که بعد از این استوری صفحه اینستاگرام او از دسترس خارج شد.

پژمان منتظری نیز به این صورت استوری گذاشت:

شجاعت شهامت شرافت شرف شریف!

مهدی مهدوی کیا استوری‌های بسیاری منتشر کرد و در یکی از آن‌ها خطاب به برخی نوشت:

لااقل جرئت پوشیدن لباس یک رنگ داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *