شبکه خبر در صدا و سیما هک شد [+فیلم جنجالی اسنوپ داگ بعد از هک]

دقایقی پیش به شکلی ناگهانی شبکه خبر یا 6 صدا و سیما مورد حمله گروه هکری قرار گرفت و این موضوع به شدت رسانه‌های دنیا را درگیر خود کرد. با نوشتار هک شدن شبکه خبر صدا و سیما همراه ما بمانید.

به گزارش تکراتو اخبار ساعت 21 صدا و سیما که از شبکه یک و شبکه خبر به طور همزمان پخش می‌شود، برای چندین ثانیه توسط یک گروه هکری، هک شد. هک شدن کانال‌های صدا و سیما قبلا چندین بار تکرار شده بود از جمله هک شدن تلوبیون که در ادامه می‌توانید خبر آن را هم بخوانید.

شما همراهان عزیز باید بدانید که در عصر تکنولوژی هک شدن و حملات سایبری نکته یا اتفاق عادی و قابل انتظاری است که برای هر جایی ممکن است رخ دهد. کافیست یک عده هکر 24 ساعت بیفتند پشت کد نویسی و جایی را هک کنند.

همانطور که از تیتر این خبر مشخص است قبل تر گروه‌های هکری به هک کردن پلتفرم‌ها هم رو آورده بودند از جمله پلتفرم تلوبیون که در ادامه می‌توانید ویدئوی آن را هم تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

هک شبکه خبر 21 چه پشت پرده‌ای دارد؟

علت هک شدن شبکه خبر چه بود؟!

هک اخبار 21 شبکه خبر و شبکه یک صدا و سیما

شاید بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای مجازی بخواهد درباره فیلترینگ اینستاگرام و زمان به اتمام رسیدن قطعی اینترنت بدانند… توجه شما را جلب می‌کنیم به مطلب زیر:

فیلترینگ اینستاگرام دائمی شد؟

پشت صحنه برخی خبرسازی‌ها و شایعات منتشرشده و اکانت‌های سازمانی، برخی گروه‌ها و جریان‌ها هستند که تضعیف مدیریت سازمان صداوسیما را دنبال می‌کنند. با اعلام اینکه بعد از هک ۷ بهمن ۱۴۰۰ هیچ کدام از نهادهای مسئول حتی یک ریال نیز به امن‌سازی شبکه سازمان کمک نکردند گفته می‌شود:

بررسی‌های فارنزیک هک سال گذشته مشخص کرد مهاجم از خردادماه ۱۴۰۰ در شبکه سازمان حضور داشته و فرایند امن‌سازی شبکه های سیما موفق بوده است. اما شبکه خبر به واسطه ماهیت خبری خود دسترسی‌های ویژه‌ای داشته که بعد از رخداد اخیر در حال امن‌سازی است.»

به گزارش سایت تکراتو با عنوان صفر تا صد ماجرای هک شبکه خبر و یک صدا و سیما:

به گزارش تکراتو شنبه 16 مهر ماه 1401، اخبار ساعت 21 صدا و سیما که از شبکه یک و شبکه خبر به طور همزمان پخش می‌شود، برای چندین ثانیه توسط یک گروه هکری، هک شد.

به گزارش خبرآنلاین با تیتر یک معاون صداوسیما برکنار شد:

پیش‌تر رضا علیدادی، با حکم علی‌عسکری، رییس سابق صداوسیما از سال ۹۶ این مسوولیت را عهده‌دار بود.

یکی از رسانه‌های مهم داخلی با نام خبرگزاری مهر در راستای هک شدن شبکه خبر صداوسیما در کانال تلگرامی خود عنوان کرد:

شبکه خبر برای چند ثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شد.

از طرفی خبرگزاری دیگری با عنوان فرتاک نیوز با سر تیتر لحظه هک شدن شبکه خبر! + ویدئو نوشت:

اخبار ساعت ۲۱ صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند لحظه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد.

فیلم هک اخبار شبکه خبر و شبکه یک صدا و سیما را تماشا کنید:

مسخره کردن مجری: اسنوپ داگ بعد از هک شدن شبکه خبر [+فیلم]

سوال اینجاست که آیا این مسخره کردن و جلب توجه از سوی خواننده‌ای به این بزرگی کار درستی بوده یا خیر؟ لطفا نظرات خود را بدون هیچ گونه توهینی در بخش دیدگاه‌ها در انتهای این خبر برای ما بنویسید.

اما ساوال اساسی اینجاست که هک پلی اوت چیست ؟ آنچه در بخش خبری ساعت 21 شبکه خبر رخ داد خرابکاری نبوده و با هک پلی آوت، توانسته‌اند کنداکتور پخش را دچار اختلال کنند.

هک پلی اوت چیست ؛ اخبار ساعت ۲۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۱

فیلم هک تلوبیون

تلوبیون، پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه‌های رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی، روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن از سوی گروه سایبری عدالت علی هک شد و این گروه بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های دولتی ایران که از این طریق پخش می‌شد محتوای سیاسی پخش کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


7 thoughts on “شبکه خبر در صدا و سیما هک شد [+فیلم جنجالی اسنوپ داگ بعد از هک]

  1. بزار هرچی میخوان دست و پا بزنند ضد انقلاب ها،اراده خدا بالاتر هست،باطل به جایی نخواهد رسید.مگر حضرت محمد ص را کم مسخره نکردند اما دینش جهان گیر شد.

  2. کاش با سعه صدر و آرامش و صبوری به حرف نوجوانان و جوانان ایران گوش کنیم ببینیم اینها چی میگن چی میخان اینها به راهنمایی احتیاج دارن نه به خشونت و کتک… جای دکتر بهشتی خیلی خالی هست اگر زنده بود با دقت به حرف جوانان و نوجوانان مملکت گوش می‌کرد تنها این رو میدونم این جوانان و نوجوانان رو باید با آرامش و محبت آرام کرد نه با خشونت و تنبیه… این روش برخورد صحیح نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *