فوری: فعال اینترنتی مشهور ایرانی بازداشت شد! [+عکس و علت دستگیری]

بنابر جدیدترین گزارش‌های به دست رسیده، خبر دستگیری امیرعماد میر میرانی ملقب به جادی که از فعالان حوزه آی تی است تایید شده است.

جادی میرمیرانی برنامه‌نویس و دانشمند داده‌ای با بیش از بیست سال سابقه برنامه‌نویسی حرفه‌ای است که تجربه زیادی در زمینه تدریس در حوزه آی تی دارد.

دستگیری امیرعماد میر میرانی

  • امیرعماد میر میرانی دستگیری
دستگیری امیرعماد میر میرانی
جادی میرمیرانی برنامه‌نویس, امیرعماد میر میرانی دستگیری

جادی میرمیرانی دستگیری

به گزارش سایت های خبری:

 جادی میرمیرانی برنامه‌نویس و دانشمند داده‌ای با بیش از بیست سال سابقه برنامه‌نویسی حرفه‌ای است که تجربه زیادی در زمینه تدریس در حوزه آی تی دارد. یکی از اعضای خانواده جادی میرمیرانی در اینستاگرام نوشت که امروز او بازداشت شد.

آقای میر میرانی در پادکست خود با عنوان رادیو گیک که در پلتفرم‌های مختلفی منتشر می‌کرد به مسائل مختلف مربوط به تکنولوژی و فناوری در سراسر دنیا می‌پرداخت.

در ادامه میتوانید عکس امیرعماد میر میرانی را مشاهده کنید:

دستگیری امیرعماد میر میرانی
امیرعماد میر میرانی دستگیری, جادی میرمیرانی دستگیری

دستگیری او پس از چند بازداشت اخیر چهره‌های فناوری مانند عادل طالبی، میثم رجبی، محسن طهماسبی، حسین درواری و آریان اقبال اتفاق افتاد. در حال حاضر مقامات رسمی هیچ واکنشی به دستگیری آقای میر میرانی نشان نداده‌اند و در نتیجه علت دستگیری او نیز مشخص نیست! دیدگاه شما درباره دستگیری امیرعماد میر میرانی چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.


اخبار بیشتر:


2 thoughts on “فوری: فعال اینترنتی مشهور ایرانی بازداشت شد! [+عکس و علت دستگیری]

  1. این کار یک بی احترامی به جامعه علمی و آموزشی کشور هست، ایشون انسان بسیار فهمیده ای است و شاید علت دستگیری ایشون هم به همین دلیل هست چون فهم و سوادی که در اختیار عده ای خاص نباشد در اینجا جرم به حساب می آید.
    به امید آزادی و سلامتی جناب امیرعماد میر میرانی، جادی عزیز این انسان فرهیخته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *