فوری: صدور ویزای شنگن در ایران متوقف شد! [+عکس]

علاوه‌ بر اختلال اینترنت که گفته شده روند رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان ویزای شنگن در ایران را دشوار کرده. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

این احتمال نیز مطرح شده که بالا رفتن طبیعی ریسک مهاجرت در شرایط اغتشاش اآمیز، عاملی تاثیرگذار بر توقف و تعلیق صدور ویزا از سوی کشورهای حوزه شنگن، بوده است.

ویزای شنگن در ایران

  • متوقف شدن صدور ویزای شنگن
ویزای شنگن در ایران
ویزای شنگن, متوقف شدن صدور ویزای شنگن

ویزای شنگن

به گزارش سایت های خبری:

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از تعلیق و توقف موقتِ صدور ویزا از سوی برخی کشورهای اروپایی و حوزه شنگن، برای اتباع و مسافران ایرانی خبر داد.

در پی توقف فعالیت بخش کنسولی برخی از سفارتخانه‌های اروپایی در روزهای ناآرام اخیر، حرمت‌الله رفیعی تایید کرد که برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

در ادامه میتوانید ویزای شنگن را ببینید:

ویزای شنگن در ایران
متوقف شدن صدور ویزای شنگن, توقف ویزای شنگن

بخش کنسولی برخی از سفارتخانه‌های اروپایی در روزهای ناآرام اخیر، حرمت‌الله رفیعی در گفت‌وگویی گفت که برخی سفارتخانه‌های اروپایی، به‌ویژه در حوزه شنگن، بدون اطلاع رسمی و در تصمیمی که بیشتر شکل غیررسمی دارد، رسیدگی به درخواست ویزا را فعلا متوقف کرده و صدور ویزای شنگن را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

شنگن، یک ویزای واحد است که با استفاده از آن تحت شرایط خاص و در مدت زمان مشخصی به حدود ۲۶ کشور عضو اتحادیه اروپا بدون محدودیت مرزی می‌توان سفر کرد. برخی از این کشورها، با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی ایران در دهه‌های اخیر، شرایط بسیار سختی را برای اعطای ویزا به ایرانیان، وضع کرده‌اند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *