امین اسماعیل نژاد کوتاه آمد ؛ اسماعیل نژاد در ترکیب پاس گرگان! [+عکس]

امین اسماعیل نژاد والیبالیست امروز در ترکیب پاس گرگان به میدان خواهد رفت. امین اسماعیل نژاد در تاریخ ۲۷ آذرماه سال ۱۳۷۵ به دنیا آمده است.

وی درتیم ملی ایران با بازی بی نظیر و فوق العاده اش در رقابت‌های لیگ برتر لقب غول جدید والیبال ایران را هم به خودش اختصاص داده است.

امین اسماعیل نژاد والیبالیست

  • امین اسماعیل نژاد
امین اسماعیل نژاد والیبالیست
امین اسماعیل نژاد, امین اسماعیل نژاد پاس گرگان

امین اسماعیل نژاد پاس گرگان

به گزارش منابع خبری:

 بعد از اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران هنوز وضعیت امین اسماعیل‌نژاد مشخص نبود. با توجه به مدت زمان باقی مانده از خدمت سربازی این بازیکن، او باید در این فصل برای پاس گرگان به میدان برود اما اخیراً اخباری پیرامون احتمال حل شدن مشکل او و پیوستن این بازیکن به یک تیم دیگر مطرح بود.

اسماعیل نژاد چند روز پیش در مصاحبه‌ای با ورزش‌سه سفره دل خود را باز کرد. این ستاره جوان والیبال ایران اعلام کرد که حاضر نیست برای پاس گرگان به میدان برود و ترجیح می دهد ادامه خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارد تا این که لباس این تیم را بر تن کند.

در ادامه میتوانید عکس امین اسماعیل نژاد را مشاهده کنید:

امین اسماعیل نژاد والیبالیست
امین اسماعیل نژاد پاس گرگان, عکس امین اسماعیل نژاد

او یکی از بازیکنان والیبال و پشت خط زن تیم ملی والیبال کشور و باشگاه پاس گرگان در لیگ برتر والیبال مردان کشورمان می باشد. آقای اسماعیل نژاد از بازیکنان والیبال شهداب یزد بازی بسیار حیرت انگیزی در مسابقه های لیگ برتر والیبال داشته است و ایشان را به عنوان غول تازه والیبال کشورمان مطرح نموده اند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *