ابراز خوشحالی سادیو مانه از پیروزی بازی لیورپول برابر سیتی! [+عکس]

سادیو مانه فوتبالیست ، ستاره بایرن مونیخ، از پیروزی لیورپول برابر منچسترسیتی، ابراز خوشحالی کرد. در ادامه همراه سایت فیگار بمانید.

ستاره سنگالی بایرن مونیخ به پیروزی این تیم برابر منچستر سیتی واکنش نشان داد. او اطمینان دارد که لیورپول با هدایت کلوپ به روزهای خوب خود برخواهد گشت.

سادیو مانه فوتبالیست

  • سادیو مانه
سادیو مانه فوتبالیست
سادیو مانه, عکس سادیو مانه, سادیو مانه لیورپول

سادیو مانه لیورپول

به گزارش منابع خبری:

لیورپول روز گذشته در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان خوبی را کسب نکرده بود، حالا با این پیروزی بار دیگر به بازگشت به روند همیشگی‌اش در چند فصل اخیر و جبران ناکامی‌های متعدد از ابتدای فصل امیدوار شد.

در ادامه میتوانید عکس سادیو مانه را مشاهده کنید:

سادیو مانه فوتبالیست
سادیو مانه, عکس سادیو مانه, سادیو مانه لیورپول

سادیو مانه گفت:

 بسیار خوشحالم که لیورپول به پیروزی دست پیدا کرد آن هم در دیدار مهم برابر منچستر سیتی. من در اتوبوس بودم و نتوانستم این بازی را نگاه کنم. من به بازیکنان لیورپول و سرمربی تیم اعتماد دارم. آنها به روزهای اوج بازخواهند گشت.

در حقیقت او فکر می‌کرد که یک بازیکن ملی باید به این قیمت ارزش داشته باشد. این بازیکن سنگالی البته در دیدار برابر فرایبورگ که با پیروزی قاطع بایرن مونیخ به پایان رسید یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *