فدراسیون سنگ‌نوردی: الناز رکابی را زیر نظر داریم! ؛ وزیر ورزش: الناز رکابی فرزند میهن است

فدراسیون بین‌المللی سنگ‌نوردی، روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با این ورزشکار و فدراسیون سنگ‌نوردی ایران در تماس است و از او حمایت می‌کند.

شایعاتی درباره برادر الناز رکابی به وجود آمده بود که حالا برادرش هم در گفتگو با تسنیم درباره اتفاقات رخ داده صحبت کرده است.”داود رکابی” برادر بزرگ الناز رکابی درباره اتفاقات رخ داده می‌گوید:

خواهرم حجاب داشت و هدبند روی سرش بود و متأسفانه برخی‌ها روی این موضوع موج سواری می‌کنند. الناز متعلق به این خاک است و برای این کشور بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

الناز رکابی سنگنوردی که گفت: پوششم سهوا دچار مشکل شده بود

فدراسیون بین‌المللی سنگ‌نوردی

الناز رکابی را زیر نظر داریم!

به گزارش سایت جهان نیوز با عنوان وزیر ورزش: الناز رکابی فرزند میهن است.

همه فکر می‌کرند الناز رکابی در دیدار با بنده بی‌حجاب بود، اما یک تار موی وی بیرون نبود.

در بیانیه‌ای که فدراسیون سنگنوردی درباره الناز رکابی منتشر کرده، آمده است که «امنیت» الناز رکابی برای این فدراسیون بسیار اهمیت دارد و آنها به دقت، وضعیت را در ایران زیرنظر دارند.

همچنین صبح امروز سفارت جمهوری اسلامی ایران در صفحه توییتر خود نسبت به شایعات مطرح شده درباره رکابی واکنش نشان داد و نوشت:

خانم الناز رکابی پس از پایان مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در سئول، بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به همراه سایر اعضای تیم از سئول به مقصد ایران حرکت کرد. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می‌کند.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

عرضه سهام نیاز به یکسری رسیدگی‌های فنی و تخصصی دارد و وقتی شرایط فراهم باشد مرحله به مرحله به سوی واگذاری سهام باشگاه‌ها در بورس می‌روند. امروز صبح جلسه‌ای برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس بود که به دستور جلسه نرسید ان شالله دستور جلسه بعدی واگذاری نحوه سهام خواهد بود و جای نگرانی وجود ندارد.

الناز رکابی سنگنوردی که باعث شده در فضای مجازی سر و صدای زیادی کند، روز 26 مهر طی یک استوری ادعای جالبی کرد!

فدراسیون سنگ‌نوردی الناز رکابی, فدراسیون بین‌المللی الناز رکابی سنگ‌نوردی
فدراسیون سنگ‌نوردی الناز رکابی, فدراسیون بین‌المللی الناز رکابی سنگ‌نوردی

انتشار تصاویر خانم رکابی به فضای پر از التهاب درون ایران دامن زد. فدراسیون بین‌المللی سنگ‌نوردی، روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با این ورزشکار و فدراسیون سنگ‌نوردی ایران در تماس است و از او حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “فدراسیون سنگ‌نوردی: الناز رکابی را زیر نظر داریم! ؛ وزیر ورزش: الناز رکابی فرزند میهن است

  1. درتعجم کسی ازمسیولین فدراسیون همراه ابشان درکره جنوبی نبوده تادرمورداتفاق کشف حجاب ایشان اظهارنظرکندچرافدراسیون مربوطه سکوت اختیارکرده تافضادراختیارمشوقین بی حجابی قرارگیرد

  2. انسان فراموشکار است، وگرنه همه میدانند که للآخره لک من الاولی…آخرت از دنیا بهتر است و آخرت باید جواب همه ی عملکرد اینجا را باید بدهی. اینکه به مردم و مملکت هزینه تحمیل کنی در آخرت جواب دارد گرچه دنیا هم دار مکافات هست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *