آهنگ جنجالی شکیرا برای پیکه ؛‌ بهتر که همه چیز تمام شد! [+عکس]

آهنگ جدید شکیرا برای پیکه ؛ حاشیه‌های پیرامون جدایی جرارد پیکه، مدافع بارسا، از همسرش همچنان ادامه دارد. در ادامه همراه فیگار بمانید.

پیکه و شکیرا تابستان امسال و پس از 12 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند.

بیشتر بخوانید:

از دست ندهید: جذابیت‌های هانده ارچل را ببینید

نامزدی احسان علیخانی با یک دندان پزشک

آهنگ جدید شکیرا برای پیکه

  • آهنگ شکیرا برای پیکه

شکیرا در آهنگ جدیدش با چشمان اشکبار از “جدایی” سخن می‌گوید. هواداران شکیرا ترانه این آهنگ را به جدایی او از جرارد پیکه، مدافع تیم فوتبال بارسلونا نسبت داده‌اند. شکیرا و پیکه در ماه جون پس از ۱۱ سال زندگی مشترک از همدیگر جدا شدند.

آهنگ جدید شکیرا برای پیکه
آهنگ شکیرا برای پیکه, آهنگ جدید شکیرا

آهنگ جدید شکیرا

به گزارش منابع خبری:

این اتفاق با حواشی بسیاری برای هر دوی آنها همراه بود و درگیری آنها بر سر حضانت دو پسری که دارند و همچنین درآمدها و اموال مشترکی که در طول این سال‌ها به دست آورده‌اند باعث شد که حتی کار به دادگاه بکشد.

حالا به نظر می‌رسد که آهنگ جدید شکیرا به نام مونتونیا نیز خطاب به همسر سابق او و رفتاری است که این مدافع بارسا با این خواننده کلمبیایی داشته است.

در ادامه میتوانید عکس شکیرا و پیکه را ببینید:

آهنگ جدید شکیرا برای پیکه
آهنگ جدید شکیرا, عکس شکیرا و پیکه, شکیرا

در بخشی از این آهنگ آمده است:

« این اشتباه تو یا من نبود، این تقصیر مونتونیا بود. من هرگز حرفی نزدم اما این موضوع آزارم می‌داد. می‌دانستم چنین اتفاقی رخ خواهد داد.»

در ویدئوی مربوط به این آهنگ نیز شکیرا در کنار اوزونا، خواننده دیگری، در مغازه‌ای به چشم می‌خورد که آهنگ «به تو تبریک می‌گویم» در آن پخش می‌شود و جالب اینجاست که متن این آهنگ نیز درباره زوجی است که یکی از آنها خیانت کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *