حال وخیم ناصر تقوایی ؛ وضعیت جسمانی کارگردان معروف وخیم است؟ [+عکس]

حال وخیلم ناصر تقوایی ؛ همسر ناصر تقوایی گفت: حال آقای تقوایی خوب است و با شایعه‌سازان برخورد قانونی خواهد شد. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

این خبر منبع دقیقی نداشت و همشهری صرفا با توجه به برخی شنیده‌ها اقدام به انتشار آن کرده بود. بنابراین از همان ابتدا هم می‌شد به آن شبهه‌هایی وارد دانست. با این حال چند ساعتی باعث نگرانی اهالی سینما شد.

حال وخیلم ناصر تقوایی

  • حال ناصر تقوایی
حال وخیلم ناصر تقوایی
حال ناصر تقوایی, ناصر تقوایی بیمارستان

ناصر تقوایی بیمارستان

از صبح دیروز انتشار خبری در خصوص حال نامساعد ناصر تقوایی و تنها ماندنش در خانه و نگهداری‌اش توسط یک پرستار حاشیه‌ساز شده و نگرانی زیادی در بین علاقه‌مندان این کارگردان بزرگ سینمای ایران ایجاد کرده بود.

مرضیه وفامهر، همسر ناصر تقوایی اما دقایقی قبل با تکذیب این خبر نوشت:

«تشویش اذهان عمومی کار صفحات مجازی است که دروغ‌ پراکنی می‌کنند لطفا بلاک و ریپورت‌شان کنید. حال آقای تقوایی خوب است و با شایعه‌سازان برخورد قانونی خواهد شد»

در ادامه میتوانید عکس ناصر تقوایی را مشاهده کنید:

حال وخیلم ناصر تقوایی
ناصر تقوایی بیمارستان, عکس ناصر تقوایی, ناصر تقوایی

ناصر تقوایی متولد ۱۹ تیر ۱۳۲۰ در روستای عرب نشین سعدونی در جنوب شرقی آبادان دنیا آمده ، کارگردان و فیلم ساز و عکاس ایرانی است که آثار شاخصی چون سریال معروف تلویزیونی دایی جان ناپلئون و کاغذ بی خط ؛ ناخدا خورشید، …. را کارگردانی کرده است. تقوایی درباره کودکی‌اش گفته است: «در کودکی به آدم‌های دانایی برخوردم، اما زندگی کودکی من صحنه جالبی ندارد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *