اگه می‌تونی یک فرد سالم بین این روانی‌ها پیدا کن! [+عکس]

اگر سالم‌ترین فرد را در بین روانی‌ها پیدا کنید یکی از تیزبین‌ترین افراد حال حاضر روی کره‌ی زمین هستید. با تست هوش یک روانی سالم همراه ما بمانید.

تست تیزبینی فرد سالم

شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. تست پیدا کردن سالم‌ترین انسان روانی یکی از پارادوکسیکال‌ترین تست‌های تیزبینی و شاید یکی از جالب‌ترین تست های هوش است.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست تیزبینی فرد سالم

  • تست هوش تصویری
تست تیزبینی فرد سالم
تست هوش, عکس تست تیزبینی فرد سالم, تست هوش به همراه جواب

تست هوش جدید

تصویر شناسایی فرد سالم در میان روانی ها پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به سه مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند. آزمون شناسایی فرد سالم چشمک در میان روانی ها و سوالات هوش تصویری مشابه، بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند.

در ادامه میتوانید عکس تست تیزبینی فرد سالم را مشاهده کنید:

تست تیزبینی فرد سالم
تست هوش, عکس تست تیزبینی فرد سالم, تست هوش به همراه جواب

در میان روانی ها تصویری از یک اتاق تیمارستان به تصویر کشیده شده است. در تصویر 4 بیمار دیده می شود. اما اگر دقت کنید یکی از افراد تصویر دیوانه نیست. کدامیک از این افراد دیوانه نیست؟!

.

.

تست هوش: با کوچکترین حرکت، کدام موجود خواهد مرد!؟ [+عکس]

.

.

جواب تست تیزبینی

اگر به تصویر آزمون شناسایی فرد سالم در میان روانی ها دقت کنید سه بیمار واقعی (دیوانه) هر کدام دستبند صورتی رنگ تیمارستان به دست دارند. اما مرد گلدان به دست، چنین دستبندی ندارد. لذا او واقعا یکی از بیماران این بیمارستان نیست. اگر دقت کنید کاری هم انجام نمی دهد که به خودش آسیب برساند.

تست تیزبینی فرد سالم
تست هوش تصویری, تست هوش جدید, تست هوش

تست هوش بیشتر:

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *