شکست ناپذیری استقلال ملاثانی ؛ رکورد استقلالِ مجیدی شکست! [+عکس]

رکورد استقلال ملاثانی ؛ لیگ دسته اول ، رکورد جدیدی در فوتبال ایران برجای گذاشت و تیم استقلال ملاثانی با گل دقیقه ۹۰ نام خود را در تاریخ ثبت کرد.

رکورد استقلال ملاثانی

تیم استقلال ملاثانی توانست از رکورد همنام تهرانی خود در لیگ برتر عبور و جایگاه خود را در رتبه سوم جدول لیگ دسته اول مستحکم کند.

بیشتر بخوانید:

فوری: کاوه رضایی فسخ میکند ؛ بازگشت دوباره به استقلال ؟! [+عکس]

رکورد استقلال ملاثانی

  • استقلال ملاثانی رکورد
رکورد استقلال ملاثانی
استقلال ملاثانی رکورد, رکورد شکنی استقلال ملاثانی

رکورد شکنی استقلال ملاثانی

به گزارش منابع خبری:

تیم فجرسپاسی با اینکه نتوانست چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست بیاورد، با 23 امتیاز و تفاضل گل بهتر از شمس آذر در صدر جدول ماندنی شد.

ماینده قزوین با همین تعداد امتیاز، در رده دوم جای گرفت و استقلال ملاثانی با 21 امتیاز در رتبه سوم ایستاد. چوکای تالش و شهرداری آستارا با 7 امتیاز در جایگاه‌های پانزدهم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. خلیج فارس ماهشهر با شش امتیاز رتبه هفدهم را به خود اختصاص داده و شهر خودروی بدون امتیاز قعرنشین است.

در ادامه میتوانید عکس بازی استقلال ملاثانی را مشاهده کنید:

رکورد استقلال ملاثانی
استقلال ملاثانی رکورد, رکورد شکنی استقلال ملاثانی

شاگردان اشکش همین هفته گذشته بود که با پشت سر گذاشتن سی‌امین بازی متوالی بدون شکست، با رکورد تاریخی استقلال تهران (فصل 01-1400) برابری کردند. رکورد شکست ناپذیری استقلال تهران در شروع لیگ بیست و دوم با قبول شکست مقابل سپاهان در عدد سی متوقف شد اما استقلال ملاثانی امروز این  رکورد را به تنهایی مال خود کرد.


اخبار بیشتر:

استقلال ملاثانی رکورد شکنی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *