جلسه حسن یزدانی و پدرش با علیرضا دبیر برای چه بود؟! [+عکس]

حسن یزدانی علیرضا دبیر ؛ دارنده ۸ مدال جهان و المپیک به همراه پدر خود با علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد. در ادامه همراه ما بمانید.

حسن یزدانی علیرضا دبیر

پس از باخت سنگین حسن یزدانی به دیوید تیلور در رقابت‌های جهانی صربستان، پدر حسن یزدانی در بدو ورود به ایران صحبت های بسیار تندی را علیه علیرضا دبیر مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید:

افشاگری: پشت‌پرده بدون مشتری ماندن حسن یزدانی چیست؟! [+عکس]

حسن یزدانی علیرضا دبیر

  • جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر
حسن یزدانی علیرضا دبیر
جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر, عکس حسن یزدان

علیرضا دبیر حسین یزدانی

به گزارش منابع خبری:

حسن یزدانی دارنده ۸ مدال جهان و المپیک صبح امروز (پنج‌شنبه) به دیدار علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی رفت. پدر حسن یزدانی در این جلسه او را همراهی می‌کرد.

در بازگشت تیم ملی کشتی آزاد از مسابقات جهانی بلگراد، پدر حسن یزدانی در فرودگاه و در مراسم استقبال از ملی‌پوشان آزادکار، مصاحبه‌ای علیه علیرضا دبیر داشت و او را مقصر شکست فرزندش مقابل دیوید تیلور آمریکایی دانست.

در ادامه میتوانید عکس حسن یزدانی را مشاهده کنید:

حسن یزدانی علیرضا دبیر
جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر, عکس حسن یزدان

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در راستای دیدارهای خود با قهرمانان کشتی و شنیدن و حل و فصل مشکلات آن‌ها، این بار با حسن یزدانی جلسه‌ای ۹۰ دقیقه برگزار کرد. در این جلسه مباحث فنی و غیر فنی مختلف برای رسیدن یزدانی به دومین طلای المپیک مطرح شد.

در همین راستا صبح امروز حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی دیداری با علیرضا دبیر داشتند که باید دید آیا این جلسه درنهایت به حسنه شدن روابط طرفین منجر خواهد شد.


اخبار بیشتر:

جلسه حسن یزدانی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *