آپدیت اندروید 13 برای گوشی سامسونگ گلکسی A53 رسما معرفی شد! [+عکس]

شرکت سامسونگ در حال انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 برای گوشی‌های خود بوده و اکنون نیز نوبت به گلکسی A53 رسیده است.

آپدیت اندروید 13

به‌روزرسانی پایدار اندروید 13 برای Galaxy A53 5G با ورژن A536BXXU4BVJG ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مشخصات، قیمت و عکس گوشی شیائومی 12T فاش شد! [+عکس]

آپدیت اندروید 13

  • گوشی گلکسی A53 اندروید 13
آپدیت اندروید 13
گوشی گلکسی A53 اندروید 13, اندروید 13 گلکسی A53

اندروید 13 گلکسی A53

به گزارش منابع خبری:

پس از ارایه آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ حالا نوبت رسیده جدیدترین آپدیت اندروید و رابط کاربری سامسونگ به گوشی اقتصادی جدید این شرکت کره ای است.

شرکت سامسونگ به سرعت در حال انتشار آپدیت اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 برای گوشی‌های خود بوده و اکنون نیز به سراغ گوشی میان رده و محبوب گلکسی A53 رفته است. این آپدیت، در حال حاضر برای کاربران کشور هلند منتشر شده و در روز‌های آتی، در دسترس کاربران سایر مناطق نیز قرار خواهد گرفت.

در ادامه میتوانید عکس گوشی گلکسی A53 را مشاهده کنید:

آپدیت اندروید 13
گوشی گلکسی A53 اندروید 13, اندروید 13 گلکسی A53

این یک غافلگیری بزرگ برای کاربران Galaxy A53 5G است! سامسونگ آپدیت پایدار اندروید 13 را با One UI 5.0برای Galaxy A53 5G در کشورهای اروپایی منتشر کرده است. در ابتدا قرار بود این گوشی در ۱ ماه آینده این آپدیت را دریافت کند، اما سامسونگ این به‌روزرسانی را یک ماه زودتر ارائه کرده است.

نسخه جدید One UI که بر مبنای سیستم عامل اندروید 13 طراحی شده است؛ ویژگی‌های جدید بسیاری را به همراه داشته که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌شود به امکان شخصی سازی لاک اسکرین، ویجت‌های هوشمند و حالت Modes اشاره کرد. حالت Modes، شباهت زیادی به حالت فوکوس در گوشی‌های آیفون داشته و می‌توانید تا با استفاده از آن، تنظیمات متفاوتی را در ساعات متفاوت روز در گوشی خود اعمال کنید.


اخبار بیشتر:

گلکسی A53 اندروید 13


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *