آغاز ماجراجویی تیم ملی والیبال ایران ؛ والیبالیست های کشورمان عازم لهستان شدند

آغاز ماجراجویی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات جام واگنر. ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جام واگنر راهی لهستان شدند.

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌کند بامداد امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) ساعت ۱:۴۰ دقیقه به منظور برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی اوکراین و شرکت در جام واگنر، تهران را به مقصد کراکوف ترک کرد.

آغاز ماجراجویی تیم ملی والیبال ایران

حضور تیم ملی والیبال در جام واگنر

تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر
تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر

ملی‌پوشان کشورمان در جام واگنر با تیم‌های آرژانتین، لهستان و صربستان روبرو خواهند شد و پس از آن به اسلوونی سفر خواهند کرد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین در شهر کراکوف لهستان برگزار خواهد شد.

کراکوف دومین شهر بزرگ بعد از ورشو و یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهر‌های لهستان است که در جنوب این کشور قرار دارد و تا سال ۱۶۰۹ پایتخت لهستان بود.

پس از برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی اسلوونی وارد آوردگاه رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان خواهند شد و با قدرت‌های والیبال دنیا پیکار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های مصر، آرژانتین و هلند هم‌گروه است.

برنامه کامل دیدار‌های جام واگنر

پنج‌شنبه ۲۷ مرداد
ساعت ۲۰؛ آرژانتین – صربستان
ساعت ۲۲:۳۰؛ ایران – لهستان

جمعه ۲۸ مرداد
ساعت ۲۰؛ ایران – صربستان
ساعت ۲۲:۳۰؛ لهستان – آرژانتین

شنبه ۲۹ مرداد
ساعت ۲۰؛ ایران – آرژانتین
ساعت ۲۲:۳۰؛ لهستان – صربستان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آغاز ماجراجویی تیم ملی والیبال ایران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *