پیشبینی عجیب هوشنگ ابتهاج ؛ از کودکی می دانست در 94 سالگی می میرد! [+عکس]

هوشنگ ابتهاج درگذشت او سال‌ها پیش در بیان خاطره‌ای از پیش‌بینی یک پیش‌گو درباره عمر او گفته بود که در 94 سالگی از دنیا می‌روی!

این خاطره را روزی در اتومبیل و در بازگشت از مطب پزشکی در میدان آرژانتین تهران برای دکتر شفیعی کدکنی نقل می‌کند و استاد می‌گوید: آن دو مورد که محقق شد؛ پس این سومی هم می‌شود و همان 94 سال درست است. در ادامه با خبر خاطره هوشنگ ابتهاج همراه فیگار بمانید.

هوشنگ ابتهاج درگذشت

هوشنگ ابتهاج پیشگویی

هوشنگ ابتهاج درگذشت
پیشگویی هوشنگ ابتهاج, هوشنگ ابتهاج پیشگویی, خاطره هوشنگ ابتهاج

پیشگویی هوشنگ ابتهاج

هوشنگ ابتجام سال‌ها پیش در بیان خاطره‌ای گفته بود هشت نُه ساله بوده که یکی از هم کلاسی‌های او از هوشنگ ابتهاج و دو نفر دیگر می‌خواهد نام خودشان و نام مادر و نه پدرشان را روی یک برگ کاغذ بنویسند تا شباهنگام نزد پدر برد و آیندۀ آنان را پیش‌گویی کند.

آن مرد گویا روحانی و اهل‌دل بوده و چند مورد را برای هر یک می‌نویسد. سایه می‌گوید، چون از آن دو نفر بعد‌ها جدا شدم نمی‌دانم آنچه دربارۀ آنان گفته بود تحقق یافت یا نه. اما دربارۀ من گفته یا نوشته بود که آیندۀ تو با «سخن» گره می‌خورد و خانوادۀ پرجمعیتی تشکیل می‌دهی و ۹۴ سال زندگی می‌کنی!

هوشنگ ابتهاج درگذشت
پیشگویی هوشنگ ابتهاج, هوشنگ ابتهاج پیشگویی, خاطره هوشنگ ابتهاج

این خاطره را روزی در اتومبیل و در بازگشت از مطب پزشکی در میدان آرژانتین تهران برای دکتر شفیعی کدکنی نقل می‌کند و استاد می‌گوید: آن دو مورد که محقق شد (هم سخن، هم فرزند و خانواده) پس این سومی هم می‌شود و همان 94 سال درست است. سایه هم در پاسخ می‌گوید: البته اگر نوع رانندگی شما پیش‌گویی را باطل نکند!”

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هوشنگ ابتهاج درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *