مداحی پویانفر در کابل ؛ هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرده است +[عکس]

مداحی پویانفر در کابل . احمد مسعود: هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرده است. در ادامه مطلب پویانفر مداحی در کابل همراه فیگار باشید.

احمد مسعود در گفت‌وگویی با انتقاد از نفاق غربی‌ها در کمک به مردم افغانستان پس از تحولات اخیر در این کشور، گفت که تاکنون هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرده است.

مداحی پویانفر در کابل

هیچ کشوری از جبهه پنجشیر حمایت نکرده است +[عکس]

پویانفر مداحی در کابل
پویانفر مداحی در کابل

محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان به دعوت شیعیان و جوانان افغانستان در شب‌های 13 و 14 ماه محرم به این کشور سفر کرد و در تِکیه‌خانه عمومی چِنداوُل به مرثیه‌‌خوانی پرداخت که با استقبال بسیار بالای مردم این کشور مواجه شد. تِکیه‌خانه عمومی چِنداوُل واقع در بخش شیعه‌نشین کابل پایتخت افغانستان است.

بیشتر بخوانید:

مداحی پویانفر در کابل

پویانفر مداحی در کابل
پویانفر مداحی در کابل

این تکیه، سال ۱۳۱۷ شمسی در دوران پادشاهی محمد نادرشاه توسط سیداحمد کابلی مشهور به میرعلی احمد حجت از علمای شیعه افغانستان پایه‌گذاری شد. میرعلی احمد حجت منزلی برای احداث حسینیه خریداری کرد و آن مکان را تکیه خانه عمومی نامید. گفته شده است این مکان پیش‌تر نیز محل عزاداری مخفیانه شیعیان در چنداول بوده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مداحی پویانفر در کابل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *