انیمه One Piece Film Red به فروش 5 میلیارد ین رسید + [عکس]

با انتشار فیلم One Piece Red در ژاپن، این انیمه در حال شکست رکورد‌های زیادی است. در این نوشتار به جزئیات فروش فیلم One Piece Red می‌پردازیم.

کارکنان و بازیگران انیمیشن One Piece Film Red روز شنبه اعلام کردند که این فیلم بیش از 5 میلیارد ین (حدود 37 میلیون دلار) درآمد داشته است. توجه داشته باشید این مقدار حدودا بیش از یک تریلیارد تومان (1,147,000,000,000) می‌باشد. تا روز شنبه، این فیلم بیش از 3.6 میلیون بلیت فروخته است. این خبر در مراسم استقبال از صحنه نمایش در تئاتر Marunouchi Toei توکیو منتشر شد.

انیمه One Piece Film Red به فروش 5 میلیارد ین رسید

همراه با عکس

انیمه One Piece Film Red به فروش 5 میلیارد ین رسید
انیمه One Piece Film Red به فروش 5 میلیارد ین رسید, فیلم One Piece Red, فروش فیلم One Piece Red

این فیلم 1.58 میلیون بلیت به قیمت 2.254 میلیارد ین (حدود 16.7 میلیون دلار) فروخت تا در رده اول باکس آفیس ژاپن در آخر هفته افتتاحیه (6 تا 7 اوت) قرار گیرد. درآمد این فیلم در دو روز اول 78 درصد بیشتر از فیلم قبلی One Piece Stampede در سه روز اول اکران بود. (One Piece Stampede در روز جمعه افتتاح شد، برخلاف افتتاحیه شنبه One Piece Film Red که در تعطیلات ژاپن بود.)

One Piece Film Red در 27 سالن سینما در ژاپن نمایش IMAX دارد که همزمان با نمایش‌های معمولی شروع شد. این فیلم همچنین در روز افتتاحیه نمایش MX4D، 4DX و Dolby Atmos داشت. Crunchyroll این فیلم را پاییز امسال در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند به نمایش در می‌آورد. نمایش‌ها هم با صدای ژاپنی با زیرنویس انگلیسی و هم با دوبله انگلیسی در دسترس خواهند بود.

این فیلم شخصیت جدیدی به نام یوتا، دختر شنکس را دنبال می‌کند. کائوری نازوکا صداپیشه یوتا است، در حالی که آدو صدای آواز این شخصیت می‌باشد. آدو همچنین آهنگ تم فیلم “Shinjidai” (“پیدایش جدید”) را اجرا می‌کند. گورو تانیگوچی فیلم One Piece Film Red را کارگردانی کرد. تسوتومو کورویوا فیلمنامه را نوشت و ایچیرو اودا، خالق مانگای One Piece، خود به عنوان تهیه کننده اجرایی کار کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه One Piece Film Red به فروش 5 میلیارد ین رسید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “انیمه One Piece Film Red به فروش 5 میلیارد ین رسید + [عکس]

  1. بنظر من بدترین فیلم وان پیس بود گرافیک مثلا خوب بود ولی اصلا چشم نواز نبود داستان که اصلا از رو مانگا نبود و نویسنده های پول دوست استودیو نوشته بودنش اساسا کلا قوانین سری رو تو یه فیلم نابود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *