پروکسی واتساپ را چگونه فعال کنیم؟ + [تنظیمات پروکسی واتساپ]

اینکه چگونه پروکسی را روی واتساپ فعال کنیم بعد از آپدیت جدید واتساپ مهم شده است. با ما و آموزش تنظیمات پروکسی واتساپ همراه بمانید.

بیشتر بخوانید:

تنظیمات پروکسی واتساپ

عکس از آموزش فعال کردن پروکسی در واتساپ را تماشا کنید:

 

واتساپ جدید با پروکسی متصل می‌شود و نیاز به وی‌پی‌ان نخواهید داشت. اما نحوه اتصال به واتساپ بدون وی پی ان چکونه خواهد بود؟ در این پست خواهیم گفت که چطور به پروکسی واتساپ وصل شویم .

اضافه شدن پراکسی به واتساپ قدم مثبتی از سمت این شرکت بود. به خاطر شرایط فیلترینگ در ایران، شرکت واتساپ طیفی از مخاطبانش را از دست داده بود، اما با تنظیم پروکسی برای واتساپ ارتباط با اپ راحت‌تر شده و نیاز به وی‌پی‌ان های متنوع نخواهید داشت.

تنظیمات پروکسی واتساپ
تنظیمات پروکسی واتساپ

برخی از کانال‌های تلگرامی این خدمات را به اعضای خود ارائه می‌دهند. پراکسی واتساپ آیفون مدتی است که فعال شده و با به روز رسانی اپ خود می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید، اما پراکسی واتساپ اندروید هنوز به صورت همگانی فعال نشده است.

فیلم آموزش فعال کردن پروکسی واتساپ

نحوه اتصال به پروکسی واتساپ

اگر میپرسید که چطور به پروکسی واتساپ وصل شویم ؟ باید گفت که قابلیت پروکسی واتساپ تا حد زیادی با همین قابلیت در برنامه تلگرام شباهت دارد. برای اتصال به پروکسی واتساپ چه در سیستم‌عامل iOS و چه در اندروید کافی است وارد برنامه WhatsApp شوید. اضافه شدن پراکسی به واتساپ کار مخاطبان را راحت‌تر کرده است.

* برنامه شما باید به آخرین نسخه آپدیت شده باشد، واتساپ جدید با پروکسی کار می‌کند.

* ممکن است اضافه شدن بخش پروکسی به برنامه تمامی کاربران مدتی طول بکشد.
با این حال مطمئن شوید که برنامه مورد نظر شما از طریق بازارهای اپلیکیشن معتبر نظیر گوگل پلی (GooglePlay) و اپ استور (AppStore) دانلود و بروزرسانی شده باشند.

نحوه اتصال به پروکسی واتساپ
نحوه اتصال به پروکسی واتساپ

در قدم بعد روی آیکون سه نقطه که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید. سپس در منوی باز شده گزینه Setting یا تنظیمات برنامه را انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه Storage and data (داده‌ها و ذخیره‌سازی) ضربه بزنید و به پایین‌ترین بخش صفحه مراجعه کنید. در این قسمت گزینه‌ای به نام Proxy Setting (تنظیمات پروکسی) را پیدا کنید. (به تصویر بالا توجه کنید).

تنظیم پروکسی برای واتساپ

تنظیم پروکسی برای واتساپ
تنظیمات پروکسی واتساپ

پس از ورود به بخش Proxy Setting، نشانی پروکسی موردنظر خود را وارد کنید. روی گزینه ذخیره (Save) ضربه بزنید تا فرایند اتصال به پروکسی واتساپ آغاز شود. در صورت موفقیت‌آمیز بودن عملیات نشانه تیک (✔) پدیدار می‌شود.

در صورت مسدود بودن پروکسی باید نشانی جدید را وارد نمایید. می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی پروکسی واتساپ به لینک‌های پراکسی واتساپ دسترسی داشته باشید.

امنیت پراکسی واتساپ در چه سطح است؟

شرکت واتساپ پس از رونمایی قابلیت جدید به تمامی کاربران اطمینان داد که اضافه شدن پروکسی هیچ تأثیری در سطح امنیت برنامه نخواهد داشت. از آنجایی که عملکرد ارتباطی این برنامه از طریق پروتکل‌های رمزنگاری قدرتمند انجام می‌شود تمامی اطلاعات کاربران از جمله گفتگوها، تصاویر، ویدیو‌ها و فایل‌های صوتی همچنان محرمانه باقی خواهند ماند.

به خاطر وجود همین ارتباطات رمزنگاری شده، ارائه‌دهندگان سرور پروکسی نیز نمی‌توانند به بررسی و شنود این برنامه بپردازند.

متأسفانه هنوز خبری از ایجاد کانال‌های پروکسی واتساپ در این برنامه موجود نیست. با اینکه کانال‌های پروکسی فراوان تلگرام رقیب سرسختی برای این برنامه به‌شمار می‌روند، اما این احتمال وجود دارد که با ایجاد کانال‌های پروکسی واتساپ در برنامه تلگرام راه دسترسی به پروکسی‌های بیشتر فراهم شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *