ببینید : تصویری دیده نشده از مازیار لرستانی در کنار پرویز پرستویی و رسول خادم

اخیرا تصویری دیده نشده از مازیار لرستانی در کنار پرویز پرستویی و رسول خادم در رسانه ها منتشر شده است که در آن استایل مازیار لرستانی، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

مازیار لرستانی، بازیگر محبوب صدا و سیما که اخیرا تغییر جنسیت داده است، عکسی از خود با پرویز پرستویی و رسول خادم در فضای مجازی منتشر کرده که در آن ظاهر مردانه و جاافتاده جدیدیش موضوع بحث کاربران شده است.

تصویری از مازیار لرستانی در کنار پرویز پرستویی و رسول خادم

تصویری از مازیار لرستانی در کنار پرویز پرستویی و رسول خادم

مازیار لرستانی، بازیگر مشهور ایرانی که تغییر جنسیت داده تصویری از خودش به همراه رسول خادم و پرویز پرستویی در رسانه‌ها منتشر کرده است. در این عکس، وی ظاهر و چهره‌ای کاملاً مردانه دارد. در پست مربوط به این تصویر، او نوشته است:

“نمایش در انتظار گودو پر از جوانمردی بود… بزرگواران پرویز پرستویی و رسول خادم، چه خوش است، راز گفتن به حریف نکته‌ سنجی که در حقیقت سخنی نشنیده است؛ اما به سخن رسیده‌اند!”

بیوگرافی مازیار لرستانی

تصویری از مازیار لرستانی در کنار پرویز پرستویی و رسول خادم

مازیار لرستانی، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس مشهوری است که قبلاً با نام “شهره لرستانی” شناخته می‌شد. او در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم “اُغُر بخیر” آغاز کرد.

مازیار لرستانی دارای مدرک کارشناسی در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ است. وی همچنین مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ فیلم‌نامه‌نویسی سینما را از مرکز اسلامی آموزش فیلم‌سازی “مجتمع فیلم‌سازی باغ فردوس” در سال ۱۳۷۳ دریافت کرد.

در تابستان سال جاری، لرستانی هویت جنسیتی مردانه خود را آشکار کرد. در تاریخ تیر ماه ۱۴۰۱، اعلام کرد که عمل تصدیق جنسیت را انجام داده و نام “مازیار” را برای خود انتخاب کرده است. همچنین، او به شرایط نامناسب فرهنگی و اجتماعی که افراد ترنس پس از آشکارسازی هویت جنسیتی خود با آن مواجه می‌شوند و روند دشواری که طی می‌کنند، اشاره کرد و گفت این شرایط باعث قرار گرفتن افراد ترنس در معرض فشارها و آسیب‌های روحی و روانی بسیار می‌شود.

شروع دوباره فعالیت هنری مازیار لرستانی

تصویری از مازیار لرستانی در کنار پرویز پرستویی و رسول خادم

در آخرین ویدیویی که “مازیار لرستانی” در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده، او اعلام کرد که به عرصه هنری و تئاتر بازگشته است. این اولین حضور رسمی او بعد از تغییر جنسیت و با هویت مردانه بود. لرستانی به عنوان کارگردان تئاتر، نمایشی با نام “در انتظار گودو” که اثری از “ساموئل بکت” است را در دست کار دارد و این نمایش را در سالن چهارسوی تهران به روی صحنه خواهد برد.

در ویدیوی منتشر شده، مازیار لرستانی می‌گوید:

“بعد از ۱۷ سال به عنوان کارگردان، من به صحنه تئاتر بازگشتم. همه از من می‌پرسند چرا نمایش ‘در انتظار گودو’؟ دلیلش این است که در زندگی خود، من مفهوم انتظار، مفهوم تنهایی عمیق انسان و مفهوم انتخاب را به صورت کامل تجربه کرده‌ام.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *