شبیه سازی کاراکترهای انیمه سگ های ولگرد یونگو در قالب انسان + عکس

اگر کاراکترهای انیمه سگ های ولگرد یونگو در قالب انسان بودند چه شکلی می‌شدند؟ تصاویر شبیه‌سازی شده آن‌ها توسط هوش مصنوعی را در ادامه ببینید.

کاراکترهای انیمه سگ های ولگرد یونگو در قالب انسان

با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویری از کاراکترهای انیمه سگ‌های ولگرد خلق شده است که توجه‌ها را جلب کرده است. هوش مصنوعی این کاراکترها را در قالب انسان شبیه سازی نموده و تمام جزئیات هر کاراکتر را به خوبی حفظ کرده است.

سگ‌های ولگرد بونگو (انگلیسی: Bungou Stray Dogs) یک مجموعه مانگای سینن ژاپنی است که توسط کافکا آساگیری نوشته و توسط سانگو هاروکاوا مصور سازی شده‌است. این مانگا از سال ۲۰۱۲ در مجله یانگ ایس به چاپ می‌رسد.

این مجموعه از مانگا بر روی اعضای گروهی دولتی به نام آژانس کارآگاهی مسلح و زندگی روزمره آن‌ها تمرکز دارد، اما بیشتر تمرکز آن بر روی شخصیت اصلی داستان یعنی آتسوشی ناکاجیما است که برای انجام کارهایی چون حل کردن پرونده‌های قتل و … ،کسب و کارهای مربوط به آژانس، و جلوگیری از عملیات‌های مافیابه آژانس می‌پیوندد.

داستان روی جوانی یتیم به نام آتسوشی ناکاجیما متمرکز است. آتسوشی پس از بیرون رانده شدن از پرورشگاه خود، تصادفاً خودکشی کارآگاهی به نام اوسامو دازای را متوقف می‌کند و فکر می‌کرده است که در رودخانه غرق شده‌است. در طی تعاملات خود با دازای، آتسوشی می‌آموزد که او دارای موهبت فوق‌العاده ای است که قادر است او را در نور ماه به یک ببر سفید مغشوش تبدیل کند.

این باعث شد یتیم خانه او را شکنجه کند و در گذشته او را بیرون کند. دازای او را در آژانس استخدام می‌کند و در آنجا با دیگر اعضای آژانس ملاقات می‌کند زیرا آنها با موارد مختلف و حوادثی که در داخل شهر یوکوهاما اتفاق می‌افتد، جایی که مملو از افراد با موهبت های فوق‌العاده است، رسیدگی می‌کنند.

شبیه سازی کاراکترهای انیمه سگ های ولگرد به انسان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *