موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون توسط هوش مصنوعی

حالا که هوش مصنوعی امکانات رایگانی را در اختبار گذاشته، یکی از کاربران، موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون را به انتشار رساند که بازتاب زیادی داشت.

حالا که جنجال‌ها و حواشی هوش مصنوعی تمامی ندارد، پس از خواندن آهنگ استاد شجریان با صدای بیلی آیلیش و تلفیق چند صدای خواننده‌های خارجی با آهنگ‌های ایرانی، این بار یکی از کاربران، به سراغ مایکل جکسون و موسیقی تفنگت را زمین بگذارد رفته است.

موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون

هوش مصنوعی و آهنگ ایرانی مایکل جکسون

این روزها، کلمه هوش مصنوعی و اتفاقات حول محور آن، به مراتب بیشتر از چند  سال گذشته است و حالا که برخی از امکانات این تکنولوژی در اختیار ما قرار گرفته‌اندف برخی از کاربران، با تلفیق صدای چن خواننده، در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی با سیاوش قمیشی چه کرد؟

ویدیوی شبیه سازی شده از بندری خواندن بیلی آیلیش

حالا این تکنولوژی، به سراغ مایکل جکسون افسانه‌ای رفته و آهنگ تفنگت را زمین بگذار را با صدای او تلفیق کرده که بازتاب‌های فراوانی را در فضای رسانه با خودش به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی و به خاک و خون کشیدن حسن شماعی زاده

موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون
هوش مصنوعی و آهنگ ایرانی مایکل جکسون

استفاده از صدای مایکل جکسون در آهنگ تفنگت را زمین بگذار

در ادامه می‌توانید استفاده هوش مصنوعی برای مایکل جکسون را ببینید:

 

استفاده هوش مصنوعی برای مایکل جکسون

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *