برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در اسفند 1400 مشخص شد

تازه ترین برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر پس از مشخص شدن نحوه میزبانی گروه‌های نمایشی از مخاطبان در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعلام شد.

برنامه اجراهای تئاتر شهر در حالی مدون شده است که بر اساس تصمیمات گرفته شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اسفند ماه سال جاری محدودیت استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی تالارهای تئاتر برای میزبانی از مخاطبان اعمال خواهد شد.

برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در اسفند 1400 مشخص شد

برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر, برنامه اجراهای تئاتر شهر
برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر, برنامه اجراهای تئاتر شهر

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، نمایش «بی خوابی» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشمی‌پور اولین اثر نمایشی است که پس از برگزاری چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از روز پنجشنبه بیست و هشتم بهمن در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه می‌رود، رضا بهرامی، علی تابع امام، هورا سلیمانی، سحر گل شیرازی، امین نبی‌الهی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پدرام دوست سمانه، که مدیرعامل یک شرکت بزرگ تجاری است، بر اثر یک اتفاق کشته می‌شود و پدر پدرام مدیریت شرکت را به هادی (پسر عموی پدرام) می سپرد. یک سال بعد، سمانه به شواهدی دست می‌یابد که نشان می‌دهد هادی (نامزد سمانه)…»

تئاتر «خانه سیاه است» عنوان دیگر نمایش جدید تئاتر شهر به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر است که از روز یکشنبه اول اسفند ماه، ساعت ۱۹ در تالار اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *