پرواز کیش – دوحه برای جام جهانی 2022 راه‌اندازی ‌شد! [+عکس]

پرواز کیش به دوحه ؛ سخنگوی ایران‌ایر گفت بلیط این پرواز از طریق سامانه فروش ایران‌ایر به فروش می‌رسد. در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

پرواز کیش به دوحه

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از راه‌اندازی مسیر پروازی کیش به دوحه برای هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

بیشتر بخوانید:

لیست نهایی تیم ملی برزیل به صورت رسمی اعلام شد! [+عکس و جزئیات]

پرواز کیش به دوحه

سخنگوی ایران‌ایر گفت بلیت پرواز کیش-دوحه، علاوه بر پروازهای تهران-دوحه برای روزهایی که بازی ایران برگزار می‌شود، از طریق سامانه فروش ایران‌ایر به فروش می‌رسد.

پرواز کیش به دوحه
پرواز کیش دوحه جام جهانی 2022

پرواز کیش دوحه جام جهانی 2022

سام قربانعلی در گفت‌وگویی کرد:

پرواز کیش-دوحه-کیش از امروز روی وب‌سایت فروش اینترنتی هما (ایران‌ایر) به آدرس ebooking.iranair.com قرار می‌گیرد و یک تعداد پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به دوحه و از دوحه به تهران هم از طریق سامانه فروش ایران‌ایر واگذار می‌شود و علاقه‌مندانی که بلیت بازی‌های جام جهانی و هیاکارت و اقامت رزروشده قطر دارند، می‌توانند از این بلیت‌ها استفاده کنند.

در ادامه میتپونید عکس پرواز کیش دوحه را مشاهده کنید:

پرواز کیش به دوحه
عکس پرواز کیش دوحه

کشاورز با اشاره به فراهم بودن امکانات اقامتی و رفاهی مقرون به صرفه برای برای هواداران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در کیش، ابراز داشت که با راه‌اندازی مسیر پروازی به کشور قطر، کیش می‌تواند برای میزبانی از هواداران این رویداد بزرگ نقش مهم و ارزشمندی ایفا کند.

بخشی از فروش چارتری انجام می‌شود و بخشی هم به‌صورت سیستمی به فروش می‌رسد. قیمت بلیت‌ها برای مسیر کیش‌-دوحه (مسیر رفت) از هشت میلیون تومان آغاز می‌شود.


اخبار بیشتر:

پرواز کیش دوحه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *