انواع روش خرید و فروش تتر USDT در ایران و جهان

جالب است بدانید که تتر همراه با بیت کوین به عنوان یکی از مشهورترین ارزهای جهان شناخته می‌شود و به دلیل فراهم کردن ثبات بیشتر برای سرمایه گذاران، بیشتر تریدرها نیز خرید تتر را ترجیح می‌دهند.

ارزش هر تتر معادل با یک دلار آمریکا است و می‌توانید برای خرید و فروش این استیبل کوین برتر از روش‌های مختلفی استفاده کنید. البته این موضوع باعث می‌شود بسیاری از فعالان بازار رمزارزها برای خرید و فروش تتر به عنوان یکی از بهترین استیبل کوین‌های موجود در بازار برای انجام معاملات، با چالش‌های مختلفی مواجه شوند. البته در این میان صرافی‌های معتبری وجود دارد که هدف اصلی آن‌ها فراهم کردن موقعیتی مناسب برای تریدرهای ایرانی است. معامله تتر (USDT) در اوکی اکسچنج به عنوان بهترین صرافی معامله رمزارز، آسان و سریع است و یکی از بهترین روش‌های خرید و فروش تتر با امنیت بالا محسوب می‌شود. در ادامه این گزارش انواع روش‌های خرید و فروش تتر را شرح داده و در هر یک از روش‌ها را به‌صورت کامل توضیح می‌دهیم.

قیمت تتر در ایران

تفاوت قیمت تتر در ایران با بازار جهانی باعث شده تا کاربران ایرانی چالش‌های مرتبط زیادی در این زمینه داشته باشند. برای خرید تتر به پرداخت ریالی نیاز دارید و باید پول خود را به دلار تبدیل کنید. در بیشتر مواقع قیمت دلار در بازار آزاد ایران با نوسانات لحظه‌ای سنگینی همراه است و این امر می‌تواند کاربران را در روند خرید و فروش تتر با مشکلاتی مواجه کند. در حقیقت قیمت تتر در ایران با قیمت دلار در بازار آزاد ایران مشخص می‌شود و امکان دارد قیمت تتر در یک صرافی با سایر صرافی‌ها تفاوت قابل توجهی داشته باشد. بنابراین قیمت تتر را باید از منابع و صرافی‌های معتبری استعلام نمایید. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که در برخی از ساعات که بازار آزاد ایران تعطیل است، قیمت دلار بیرون نمی‌آید و به همین دلیل ممکن است قیمت تتر در برخی از ساعات با نوسانات شدیدی روبه‌رو شود. برای مشاهده معاملات روزانه تتر، حجم بازار، ریت تبادل و محاسبه آن با نرخ تتر می‌توانید به صرافی معتبر اوکی اکسچنج، پلتفرم برتر ارزهای دیجیتال مراجعه نمایید.

نحوه خرید و فروش تتر در ایران و جهان

خرید تتر در ایران با روش‌های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه این روش‌های برتر را نام برده و هر یک را بررسی می‌کنیم.

خرید و فروش تتر از صرافی داخلی

یکی از روش‌ها برای خرید و فروش تتر، استفاده از صرافی‌های معتبر داخلی است. تعداد صرافی‌های داخلی که به‌صورت صرافی متمرکز فعالیت می‌کنند، در حال افزایش است و در این میان صرافی‌های نامعتبر نیز افزایش می‌یابند؛ بنابراین انتخاب صرافی معتبر اهمیت زیادی دارد. صرافی اوکی اکسچنج پلتفرمی با بیش از 4 سال سابقه و با امکان خرید و فروش تتر و بیش از 700 رمزارز است که امنیت بالایی دارد. مراحل ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به‌صورت فوری انجام می‌شود تا جهت خرید و فروش تتر دچار تاخیر نشوید. برای خرید تتر از اوکی اکسچنج ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در این صرافی شده و یا اگر حساب کاربری ندارید، در کمترین زمان حساب کاربری خود را ایجاد کنید. در مرحله بعدی باید وارد قسمت تبادل سریع شده و رمز ارز تتر (USDT) را انتخاب کنید. در آخرین مرحله می‌توانید هر تعداد تتر که مدنظرتان است را خریداری کرده و پس از تکمیل شدن فرایند خرید، تتر و کوین مورد نظر شما به کیف پول‌تان در اوکی اکسچنج انتقال می‌یابد. برای فروش تتر نیز تمامی این مراحل را انجام داده و تنها در مرحله آخر فرایند فروش را به جای فرایند خرید تکمیل می‌کنید.

خرید و فروش تتر از طریق کیف پول

برخی از کیف پول‌ها نیز که برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند، امکان خرید و فروش تتر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اگر از کیف پول‌های دیجیتال استفاده می‌کنید، باید دقت نمایید که کیف پول‌های خود نسخه پشتیبان داشته باشند. یکی از مزایای صرافی اوکی اکسچنج مجهز بودن آن به کیف پول است. به این صورت که با ایجاد حساب کاربری در این صرافی، علاوه بر مشاهده قیمت و تغییرات تتر و بیش از 700 ارز دیجیتال دیگر، می‌توانید با این رمزارزها خرید و فروش کرده و سپس آن‌ها را در کیف پول خود نگهداری کنید.

خرید و فروش تتر از فروشنده

خرید تتر و ارزهای دیجیتال به‌صورت حضوری از اولین روش‌های خرید بوده است اما این روش چالش‌های مخصوص خود را دارد. به عنوان مثال برای خرید و فروش تتر به‌صورت حضوری باید افرادی را بیابید که این ارز را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند؛ این امر مممکن است زمان بر باشد و این فرد را در زمان مناسبی پیدا نکنید. همچنین این امکان نیز وجود دارد که پس از واریز هزینه، تتر خریداری شده در صورت کلاهبردار بودن فرد به کیف پول شما انتقال داده نشود. در حقیقت هرگونه اشتباهی باعث از بین رفتن دارایی‌های شما می‌شود؛ به همین دلیل این روش خرید و فروش تتر چالش‌های بیشتری در مقایسه با سایر روش‌ها دارد.

خرید و فروش تتر از صرافی های خارجی

افراد مختلفی که در کشورهای دیگر سکونت می‌کنند، می‌توانند برای خرید و فروش تتر در صرافی‌های خارجی ثبت نام کنند. در برخی از صرافی‌ها مانند بایننس، علاوه بر ساخت حساب احراز هویت نیز ضروری است که البته برای احراز هویت باید جز لیست کشورهای مجاز برای فعالیت در این صرافی‌ها باشید. اگر هیچ یک از این شرایط را نداشته باشید، اجازه ساخت حساب به شما داده نخواهد شد و اگر از قبل حسابی داشته باشید، در صورت متوجه شدن این صرافی‌ها سرمایه شما بلوکه می‌شود. این روزها به دلیل تحریم کاربران ایرانی شاهد مسدود شدن حساب آ‌ن‌ها در صرافی‌های خارجی هستیم؛ بنابراین توصیه می‌شود از صرافی‌های داخلی و معتبر برای خرید و فروش تتر مانند صرافی اوکی اکسچنج برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

خرید تتر با وب مانی

وب مانی یک پلتفرم انتقال مالی الکترونیکی است که خدماتی مانند تراکنش‌های مالی در مدت زمان و بدون نیاز داشتن به حساب و کارت اعتباری دیگری را ارائه می‌کند. با در اختیار داشتن وب مانی می‌توانید خریدهای بین‌المللی و سایر خدمات موردنیاز خود را بدون داشتن حساب بانکی انجام دهید. خرید تتر با وب مانی به‌صورت مستقیم امکان پذیر نیست و با این روش می‌توان بیت کوین، بیت کوین کش و لایت کوین را خریداری کرد. اگر قصد تبدیل وب مانی خود به تتر را دارید، ابتدا باید وب مانی خود را فروخته و سپس معادل ریالی آن را برای خریداری تتر هزینه نمایید.

مقایسه خرید و فروش تتر در ایران و جهان

تتر و سایر ارزهای دیجیتال هیچ نوع محدودیت جغرافیایی را برای کاربران به وجود نمی‌آورند اما تفاوت‌هایی میان ایران و کشورهای خارج برای خرید تتر وجود دارند. به عنوان مثال کاربران ایرانی در مقایسه با برخی کاربران دیگر با کمی سختی در خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال مواجه هستند. همچنین مورد مهم دیگری که وجود دارد، عدم ثبات قیمت تتر در ایران نسبت به سایر کشورها است. علت این رویداد را می‌توان نوسانات قیمت دلار مطرح کرد که نوسانات قیمتی بازار رمزارزها در بازار ارزهای دیجیتال ایران پایین و بالای بسیاری دارد. این موارد برخی از تفاوت‌های خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال در ایران و کشورهای خارجی است. البته امروزه با پیشرفت دنیای ارزهای دیجیتال برخی از این مشکلات در حال حل شدن هستند و وجود صرافی‌های معتبری همچون اوکی اکسچنج از شدت این تفاوت‌ها کم می‌کند.

بهترین راه خرید و فروش تتر در ایران و جهان

تریدرها و معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش تتر و سایر ارزها باید به موارد مهمی همچون انتخاب روشی مناسب برای معامله، استفاده از تحلیل‌های مختلف مانند پرایس اکشن و غیره توجه زیادی داشته باشند. خرید و فروش رمزارز محبوب تتر روش‌های گوناگونی دارد که هر یک از این روش‌ها از مزایا و معایب مختلفی تشکیل شده‌اند. خرید و فروش تتر از صرافی اوکی اکسچنج یکی از بهترین راه‌های معامله با این ارز محبوب است؛ چراکه این صرافی سابقه‌ای بیش از 4 سال در این زمینه دارد و به درخواست کاربران خود در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو رسیدگی می‌کند. در اوکی اکسچنج علاوه بر خرید تتر، می‌توانید با بیش از 700 ارز دیجیتال دیگر نیز معاملات دلخواه خود را انجام دهید و از معامله آسان با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازارهای تومانی و دلار تتر با قیمت واقعی، بدون محدودیت و نیاز به واسطه لذت ببرید. برای دسترسی به تمامی این خدمات کافی‌ست به اوکی اکسچنج مراجعه کرده و حساب کاربری خود را در کمترین زمان ایجاد نمایید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *