10 یوتیوبر معروف کالاف دیوتی موبایل (ایرانی و خارجی)

بازی کالاف دیوتی ازجمله بازی‌های اکشن است که طرفداران زیادی دارد و مانند هر بازی رقابتی‌ای که ممکن است با آن آشنا باشید، گیمرهای حرفه‌ای و آماتور دارد.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل اشاره کنیم. قطعاً برای همۀ افرادی که این بازی سرگرم‌کننده را دنبال می‌کنند، جذاب است که دربارۀ بهترین پلیر کالاف دیوتی موبایل ایران و جهان اطلاعات بیشتری داشته باشند، بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به معرفی بهترین نفرات یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل بپردازیم.

10) علی مستر

ازجمله یوتیوبرهای مطرح بازی کالاف، علی مستر است که طرفداران فوق‌العاده‌ای دارد. این شخص با کارکتر Adler در این بازی فعال است و در یوتیوب و اینستاگرام نیز گزارش کار بازی کالاف را برای علاقه‌مندان منتشر می‌کند. گفتنی است که علی مستر در بخش بتل رویال بازی می‌کند و بیشتر به بخش سولو به سکواد می‌پردازد. مطمئناً اگر به بازی کالاف علاقه داشته باشید، حتماً برای یک بار هم شده اسم علی مستر را شنیده‌اید.

عکس کاراکتر مشابه علی مستر
عکس کاراکتر مشابه علی مستر

9) 3amoor

یکی از افراد حرفه‌ای در بازی کالاف، 3amoor است بخصوص در بخش تیراندازی که با تفنگ اسنایپ انجام می‌شود. درواقع این یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل، هنرمندانه در این بخش فعالیت دارد و در مسابقات رده‌بندی، بمب هسته‌ای دریافت می‌کند و همۀ حریفان را با این روش از بین می‌برد. گفتی است که این بازیکن از بهترین تیراندازان خاورمیانه محسوب می‌شود که برای بردهای پشت سر هم، از ترفندهای خاصی استفاده می‌کند.

8) حمید وایتی

این گیمر از قدیمی‌های بازی کالاف محسوب می‌شود و البته عمدۀ محبوبیت حمید وایتی چالشی بوده که با امید 6 و امین اینفرنو داشته است. این گیمر در اکانت توویچ برای دنبال‌کننده‌هایش استریم گذاشته و از این طریق به محبوبیت بیشتر دست یافته‌است. ناگفته نماند که این یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل، حداقل 130 هزار طرفدار در اینستاگرام دارد که به‌عنوان هفتمین گیمر این بازی نیز شناخته می‌شود.

علاوه به موارد بالا، این شخص اقدام به راه اندازی سایت شخصی برای فروش و خرید cp نمونده است، که می‌توانید با مراجعه به آنجا اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل بنمایید.

عکس لوگو حمید وایتی
عکس لوگو حمید وایتی

7) HawksNest

از دیگر افرادی که در بازی کالاف حرفه‌ای هستند و به جزئیات بیشتری توجه می‌کنند، می‌توان به HawksNets اشاره کرد. این شخص در صفحۀ یوتیوب، آموزش‌هایی را به جهت بهبود عملکرد دیگر گیمرها ارائه می‌دهد که نشان‌دهندۀ طرز تفکر و دید جذاب این یوتیوبر کالاف است. ضمناً توجه داشته باشید که تطبیق‌پذیری این گیمر با سیستم عامل‌های مختلف و همچنین تنظیمات HUD برای گیمرها، فوق‌العاده عالی و دستاورد جدیدی خواهد بود.

6) امیر لینچ

این گیمر جزو جدیدترین یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل است و البته به دلیل توانایی فوق‌العاده‌ای که در این بازی دارد، خیلی سریع به محبوبیت دست یافت. این یوتیوبر در تورنمنت‌های مختلفی از بازی کالاف به رتبه‌های عالی دست یافته‌ و جوایز ارزنده‌ای را از آن خود کرده‌است. امیر لینچ در حال حاضر در رقابت‌های عربی شرکت می‌کند که توانسته در اکثر آن‌ها به پیروزی برسد. گفتنی است که این یوتیوبر 115 هزار دنبال‌کننده در شبکۀ اینستاگرام دارد.

عکس امیر لینچ با ماسک
عکس امیر لینچ با ماسک

5) Flacko

از بهترین تیراندازان بازی کالاف محسوب می‌شود و آن‌قدر حرفه‌ای است که بسیاری از گیمرها در همان ابتدای بازی ترجیح می‌دهند که ادامه ندهند. تسلط در شلیک، تحرکات و دید عالی ازجمله ویژگی‌های این یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل است و به همین دلایل، محبوب بسیاری از افراد شده‌است. این یوتیوبر در هر حالت ازجمله جهش، سر خوردن و… به‌راحتی می‌تواند دشمنان را به یک شلیک از میان بردارد.

4) LittleB

این یوتیوبر ماهر و اسنایپ‌زن در بازی کالاف، فوق‌العاده حرفه‌ای بوده و چندین قهرمانی در رقابت‌های کالاف دیوتی را در پرونده دارد. از ویژگی‌های بازی این گیمر کالاف، می‌توان به تجربه و انعطاف در بازی و از بین بردن رقیبان اشاره کرد که در چشم‌بهم‌زدنی انجام می‌شود. به‌طورکلی LittleB در حال حاضر از بهترین یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل به حساب می‌آید که طرفداران فوق‌العاده‌ای به‌دست آورده است و در این زمینه رقیب می‌طلبد.

3) Godzly

از قدیمی‌های بازی کالاف است و ازجمله ویژگی‌های این گیمر تغییر سبک در بازی بوده که او را در میان دیگر بازیکنان متمایز کرده‌است. ناگفته نماند که سبک بازی این گیمر نترس بوده که این خصیصه به برگ برنده Godzly تبدیل شده‌است. همچنین ناگفته نماند که این بازیکن در مسابقات مختلف، رتبه‌بندی‌های جذابی را به‌دست آورده‌است و مهارت‌هایی که این یوتیوبر کالاف دارد در کمتر بازیکنی شاهد هستیم.

2) Knife IOS

یکی از بهترین یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل Knife است که نه با استفاده از اسلحه، بلکه با چاقو، تبر و از این دست سلاح‌های سرد به جنگ به رقیبان می‌رود. درواقع می‌توان حدس زد که این موضوع چقدر ممکن است عجیب و غیرقابل باور باشد، اما این گیمر خلاف آن را ثابت کرده‌است. درواقع این یوتیوبر با به‌کارگیری از چاقو، به یک رده‌بندی عالی در این بازی دست یافته‌است که کسی تاکنون موفق به شکست این رکورد نشده‌است.

1) لوک آی‌فرگ iFerg

از بهترین گیمرهای بازی کالاف دیوتی iFerg است که تقریباً با دو میلیون دنبال‌کننده در شبکۀ اجتماعی یوتیوب در صدر این لیست قرار دارد. iFerg به دلیل داشتن مهارت‌های خاص در نحوۀ بازی کالاف و همچنین داشتن دانش مناسب درزمینۀ آموزش بازی برای افراد تازه‌کار، موردتوجۀ بسیاری از علاقه‌مندان به این بازی قرار گرفته‌است. ناگفته نماند که این گیمر به‌واسطۀ شخصیت دوست‌داشتنی و توانایی‌هایی که دارد، کسب درآمد خوبی از راه آموزش بازی کالاف در یوتیوب راه انداخته است.

عکس لوک ای فرگ iferg
عکس لوک ای فرگ iferg

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با انواع یوتیوبر کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم تا اگر شما هم قصد دارید به این لیست بلند بالا اضافه شوید، بتوانید استراتژی‌هایتان را انتخاب کنید. گفتنی است که هرکدام از بهترین پلیر کالاف دیوتی موبایل ایران و جهان نام‌برده در این مقاله، از بهترین امکانات این بازی استفاده کرده‌اند که ازجمله می‌توان به انواع سلاح‌ها اشاره کرد.

حال اگر شما هم قصد دارید به یک حرفه‌ای در بازی کالاف تبدیل شوید، توصیه می‌کنیم به سایت دیاموند لند که مرکز فروش انواع پول، سکه، الماس و آفرهای داخل بازی و خرید درون‌برنامه‌ای است مراجعه کنید تا بتوانید از حداکثر توان‌تان در بازی کالاف بهره‌مند شوید.

یوتیوبرهای معروف کالاف دیوتی

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *