معرفی الناز ملک در پخش خانگی فیلیمو

سریال 10 قسمته سقوط هم بعد از اخبار های ضد و نقیض از فیلیمو پخش شد. با معرفی الناز ملک در پخش خانگی فیلیمو همراه ما بمانید.

یکی از نکات قابل توجه در سریال سقوط فیلیمو معرفی چهره های جدید به عنوان بازیگر مثل بازیگر نقش اول زن با معرفی الناز ملک است.

الناز ملک در سریال سقوط فیلیمو

سریال 10 قسمته سقوط هم بعد از اخبار های ضد و نقیض از فیلیمو پخش شد. یکی از نکات قابل توجه در سریال سقوط فیلیمو معرفی چهره های جدید به عنوان بازیگر مثل بازیگر نقش اول زن با معرفی الناز ملک است.

در لیست بازیگران سریال سقوط ما اسامی چهره های جدید سینمایی مثل الناز ملک در نقش آیسان، ملیکا عبدالهی، جلال محبی، وحید عبدالمجیدی، یاشار یحیایی، مهدی موسوی، احلام محسنی و ملیحه رحمانی را می بینیم. هرچند این بازیگران جدید الچهره سینما در کنار بزرگانی دیگر مثل حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی فر کار سختی در پیش دارند؛ اما تا اینجا الناز ملک توانسته استعداد و توانایی های خود را به رخ رقبایش بکشد و به جای سقوط صعود کند! در ادامه این مطلب می خواهیم در مورد سریال جدید فیلیمو و معرفی الناز ملک در سریال سقوط صحبت کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی الناز ملک، سقوط یا صعود!

اخبار انتشار و پخش سریال سقوط سراسر حاشیه بود و جنجال. اما با این وجود این سریال توانست با موفقیت و به دور از اخبار حاشیه ای در 15 دی ماه از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شود و بینندگان خود را راضی کند. یکی از بزرگترین نقاط قوت این سریال را عوامل ساخت و بازیگران این سریال می دانند. تنوع زیاد بازیگران سریال سقوط از جنبه های مختلف می تواند نشانی از شجاعت و ریسک پذیری بالای کارگردان این سریال؛ پهلوان زاده است که سقوط اولین تجربه کارگردانی اوست. بازیگران سقوط از لحاظ ملیت و نژاد و سابقه بازیگری بسیار متنوع هستند. بازیگران لر و کرد، قدیمی و نام آشنا مثل حمید فرخ نژاد و بازیگران جدید مثل الناز ملک که اتفاقا نقش اول سریال سقوط است. حتی در سبک نیز بازیگران متفاوت هستند مثل تقابل فرخ نژاد که او را بیشتر به فیلم های غیر کمدی می شناسیم و عباس جمشیدی که بازیگر خوب سریال و فیلم های کمدی است.

خوشبختانه و تا اینجا که دو قسمت از این مینی سریال 10 قسمته پخش شده، نتیجه ریسک معرفی الناز ملک در پخش خانگی فیلیمو مثبت ارزیابی شده است. این بازیگر جدید الچهره سینما و تلویزیون توانسته در این مدت کوتاه دل طرفداران این سریال را به دست آورد و توانایی ها و استعدادهایش را به خوبی به رخ بکشد. بنابراین به نظر می رسد که تا به اینجا الناز ملک صعود کرده و نه سقوط!

داستان سقوط نیز فراز و نشیب های خاص خودش را دارد و با روایتی متفاوت توانسته تا مخاطبان خودش را جذب کند. این سریال روایتی است متفاوت از فعالیت های داعش در منطقه و عراق و در خلال این داستان ما عاشقانه ای بین آیسان و ژاکان را می بینیم که نقش اول زن و مرد سریال سقوط هستند.

نقش آیسان را چهره جدید سینما یعنی الناز ملک و نقش ژاکان را سجاد بابایی ایفا می کنند. این دو معشوق در سفر عاشقانه خود برای ماه عسل، وارد چالش هایی می شوند و روزگار تاریک آنها آغاز می شود. آیسان به اسارت گروه تروریستی داعش گرفتار می شود و حمید فرخ نژاد به عنوان یک مامور امنیتی وارد داستان سقوط می شود. حمید فرخ نژاد در این داستان ماموریت دارد تا آیسان را از چنگ اسارت داعش رها کند. سقوط ملغمه ای است از عشق و اسارت. اما داستان اصلی حول محور شخصیت اول زن سریال سقوط یعنی النلز ملک می گردد. آیسان نمادی از زن ایرانی و سقوط روایتی است از شجاعت زنان ایران زمین.

الناز ملک حتی با وجود اینکه نقش آیسان را به عنوان اولن تجربه بازیگری و جلوی دوربین خود انجام میدهد، اما تا به حال توانسته اسعداد خود را نشان دهد و به نظر می رسد از پس این نقش به خوبی بر آمده است. نقش آسان در سریال به گونه ای است که ابتدا با عاشقانه ای آرام بیننده را گمراه می کند که این سریال یک سریال عاشقانه کلیشه ای و تکراری است. اما هر چه می ذرد در واقع این شک و تردید های نقش اول سریال سقوط است که تعلیق را در داستان سقوط ایجاد می کند و خواننده را پا به پای خود می کشد. الناز ملک با بازی خوب و فراتر از حد انتظار خود توانسته پایان‌بندی غافلگیر کننده و غیر قابل حدس سریال را برای خواننده به ارمغان بیاورد و خواننده را تا انتهای داستان با خود همراه کند. در ادامه کمی بیشتر با چهره تازه معرفی شده سریال سقوط، الناز ملک آشنا می شویم.

بیوگرافی و کارنامه هنری

الناز ملک در سقوط

 

الناز ملک

الناز ملک بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است که به تازگی در سریال سقوط که از فیلیمو در حال پخش است معرفی شده. این بازیگر متولد دهه ۷۰ است و می تواند با ادامه این مسیر آینده روشن او را در عرصه سینم و تئاتر ایران دید.

او بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در چندین نمایش چون مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده و حالا در اولین تجربه خود در زمینه بازیگری، مقابل دوربین سریال سقوط رفته است. الناز ملک نقش اول زن این مینی سریال جید اکشن و سیاسی است و در کنار بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد، عباس جمشیدی و امین میری و … توانسته خودی نشان دهد.

تحصیلات این بازیگر زن هم در رشته تئاتر و از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن است و به نظر می رسد که این استعداد و توانایی را مرهون استادان بزرگ خودش است. او در اینستاگرامش درباره بازی در سریال سقوط نوشته است : کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد! در من زندان ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمیکرد من با نخستین نگاه تو آغاز شدم. نگاهی که این بازیگر به داستان سقوط دارد می تواند این مژده را به بینندگان سقوط بدهد که این بازیگر انتخاب خوبی برای نفقش آیسان بوده است.

در آخر

مینی سریال سقوط چهارشنبه ها از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می شود و بینندگان را با خود همراه می سازد. یکی از ویژگی های این سریال که آن را شاخص کرده، معرفی بازیگر جدید زن سریال یعنی الناز ملک است. الناز ملک اولین تجربه بازیگری خود را در این سریال دارد و در نقش آیسان، یعنی نقش اصلی زن سریال ظاهر شده است. تا کنون بازیگری او بازخوردهای مثبتی داشته و ما نیز در این مطلب به الناز ملک و بازی او در سریال سقوط پرداختیم. شما هم می توانید نظرات خود را در این زمینه با ما و سایر مخاطبان ما به اشتراک بگذارید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *