صندلی اداری استاندارد می‌تواند راندمان کاری شما را افزایش دهد

با خرید صندلی اداری استاندارد از بدن خود مراقبت کنید. شما می‌توانید با صندلی اداری استاندارد می‌تواند راندمان کاری شما را افزایش دهد.

یک کارمند در ماه به‌صورت متوسط 208 ساعت، در سال حدود 2500 ساعت و طی 30 سال حدود 75 هزار ساعت باید روی صندلی بنشیند تا امور کاری خود را انجام دهد. حال اگر طی این ساعات صندلی مورد استفاده او استاندارد نباشد، قطعا اندام‌ها و به‌خصوص کمر او دچار آسیب‌های جدی می‌شوند. دقیقا به همین خاطر است که خرید و استفاده از یک صندلی اداری استاندارد برای کارمندان یک ضرورت به‌شمار می‌آید. در این مطلب با دلایل استفاده از صندلی اداری و برخی نکات مهم در هنگام خرید آن آشنا می‌شویم.

چرا باید یک صندلی اداری استاندارد بخریم؟

با افزایش استفاده از کامپیوترها، بسیاری از کارمندان بیشتر وقت خود را پشت میز می‌گذرانند. این امر در مورد گیمرها، فریلنسرها و … نیز صدق می‌کند. حتما می‌دانید که دشمن اصلی ستون فقرات شما، یک صندلی غیر استاندارد است. صندلی که پشتی قابل تنظیم ندارد، گودی کمر شما را حمایت نمی‌کند و از تکیه‌گاه دست و قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار نیست. نبود هر یک از این ویژگی‌ها می‌تواند به ستون فقرات شما آسیب جدی وارد کند. به همین خاطر انتخاب و خرید یک صندلی اداری استاندارد برای افرادی که مدت‌زمان زیادی به‌صورت نشسته کار می‌کنند، یک ضرورت به‌شمار می‌آید. علاوه‌بر این موارد، صندلی‌های اداری ویژگی‌هایی دارند که به افزایش راندمان کاری کارمندان کمک می‌کنند. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

مراقبت از اندام‌ها و ستون فقرات در زمان انجام کار

می‌توان گفت که مهم‌ترین مزیت یک صندلی استاندارد، مراقبت آن از اندام‌های بدن و ستون فقرات در زمان فعالیت به‌صورت نشسته است. تفاوتی ندارد که شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و یا به‌عنوان یک کارمند زمان زیادی را پشت میز می‌نشینید؛ در هر صورت نشستن به‌صورت مداوم می‌تواند تهدیدی جدی برای ستون فقرات شما باشد. صندلی‌های اداری با حمایت از گودی کمر، قابلیت تنظیم ارتفاع، داشتن تکیه‌گاه قابل تنظیم و استاندارد، به‌خوبی می‌توانند از اندام‌ها و ستون فقرات شما در برابر آسیب‌های جدی مراقبت کنند.

بسیاری از بیماری‌های شایع مانند دیسک گردن، دیسک کمر، تونل کارپال و … به علت عدم نشستن صحیح برای مدتی طولانی بروز پیدا می‌کنند. با استفاده از یک صندلی اداری استاندارد، می‌توان با کم‌ترین هزینه از بروز این بیماری‌های مزمن و دردناک جلوگیری کرد. البته به‌شرطی که شما به سراغ خرید صندلی اداری از یک برند معتبر بروید. برای مثال صندلی اداری جوان، یکی از باکیفیت‌ترین صندلی‌های اداری موجود در بازار است که می‌تواند به‌خوبی سلامت شما را در هنگام نشستن به‌صورت طولانی تضمین کند.

صندلی‌های اداری بسیار زیبا و شکیل هستند

یکی دیگر از مزایای استفاده از صندلی‌های اداری، زیبایی ظاهری آن‌ها است. در ادارات مدرن دکوراسیون داخلی اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر گیمرها نیز به دکوراسیون اتاق گیمینگ خود اهمیت زیادی می‌دهند. به همین خاطر انتخاب یک صندلی زیبا و شکیل برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. خوشبختانه صندلی‌های اداری مدرن از نظر طراحی ظاهری در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و می‌توانند جلوه‌ای مدرن و شکیل به محیط کار شما ببخشند. البته باید اشاره کرد که در طراحی صندلی‌های اداری علاوه‌بر در نظر گرفتن زیبایی، باید استانداردهای لازم برای مراقبت از ستون فقرات، مچ‌ها و پاها نیز رعایت شود.

برای مثال صندلی اداری جوان مدل t50، یکی از بهترین صندلی‌های اداری از نظر زیبایی ظاهری و طراحی استاندارد است. در این صندلی از یک زبان طراحی مینیمال و مدرن استفاده شده و در عین حال، تمام استانداردهای لازم برای مراقبت از بدن شما نیز رعایت شده‌اند. روکش مورد استفاده در این صندلی از تعریق بیش از اندازه بدن جلوگیری می‌کند و ارگونومی آن نیز برای افرادی که دارای دردهای مزمن ستون فقرات هستند، بسیار ایده‌آل است.

نشستن روی صندلی‌های اداری لذتبخش است

نشستن روی یک صندلی اداری حرفه‌ای، حسی مشابه به نشستن روی صندلی هواپیما در قسمت فرست کلاس به شما می‌دهد. چرا که شما می‌توانید پشتی، تکیه‌گاه دست، ارتفاع و حتی تکیه‌گاه سر خود را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید. به همین خاطر می‌توان گفت که یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از این صندلی‌ها، حس لذتبخشی است که شما با نشستن روی آن‌ها تجربه می‌کنید. پس اگر می‌خواهید در زمان کار کردن، حس نشستن روی صندلی یک هواپیما را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که یک صندلی اداری حرفه‌ای خریداری کرده و این حس بی‌نظیر را تجربه کنید.

صندلی‌های اداری از تعریق بدن جلوگیری می‌کنند

برخلاف صندلی‌های معمولی که در ساخت آن‌ها به بسیاری از مولفه‌ها مانند تعریق بدن توجه نمی‌شود، شرکت‌های معتبر در ساخت صندلی‌های اداری خود از پارچه‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌کنند که می‌توانند تعریق بدن را به‌شدت کاهش دهند. درواقع متریال مورد استفاده در نشیمنگاه و تکیه‌گاه صندلی‌های اداری حرفه‌ای به‌خوبی می‌تواند عمل تهویه را انجام داده و از تعریق بیش از اندازه بدن افراد جلوگیری کند. روکش مورد استفاده در این صندلی‌ها نیز نسبت به جذب رطوبت مقاوم است و به همین خاطر افراد بر اثر تعریق حس ناخوشایندی تجربه نخواهند کرد.

نکاتی که باید در هنگام خرید صندلی اداری رعایت کرد

به‌طور کلی یک صندلی اداری استاندارد باید از ویژگی‌های مشخصی برخوردار باشد تا بتواند از ستون فقرات و اندام‌هایی مانند مچ دست و زانوها به شکل صحیح مراقبت کند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پشتی و نشیمنگاه قابل تنظیم، برخورداری از تکیه‌گاه دست، پشتیبانی از گودی کمر، چرخ‌های روان، وزن مناسب و تکیه‌گاه گردن و سر اشاره کرد. اگر صندلی اداری مورد نظر شما از این ویژگی‌ها برخوردار است، به‌هیچ‌عنوان در خرید آن شک نکنید. چرا که شما با خرید آن علاوه‌بر مراقبت از ستون فقرات و اندام‌های خود، حس بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

بهترین صندلی‌های اداری را از مبلمان اداری جوان بخرید

شاید تصور کنید که تمام صندلی‌های اداری موجود در بازار گزینه‌ای مناسب برای خرید هستند. اما باید بگوییم که تنها برخی از شرکت‌ها صندلی‌های اداری خود را به‌صورت استاندارد تولید می‌کنند و به همین خاطر خرید صندلی اداری از یک فروشگاه معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت جوان چیدمان سازه (مبلمان اداری جوان آفیس) از برترین سازندگان انواع صندلی‌های اداری در بازار ایران است. شما می‌توانید برای خرید بهترین صندلی‌های اداری استاندارد، سری به وب‌سایت این مجموعه زده و یکی از محصولات برتر این شرکت را خریداری کنید.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *