همراه کارت یا کیلید، مسئله این است

امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اینترنت و گوشی‌های هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما را تشکیل داده است. با نوشتار همراه کارت یا کیلید، مسئله این است همراه ما بمانید.

این ابزار مدرن و فناوری‌های نوینی که به واسطه آنها در سبک زندگی ما ورود پیدا کرده‌اند تغییرات بسیار بزرگی را رقم زده‌اند.

معرفی همراه کارت و کیلید

یکی از برجسته‌ترین تغییرات بوجود آمده در سبک زندگی ما، استفاده گسترده از خدمات بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل بانک هستند.

با رشد توسعه اینترنت و نفوذ آن در میان کاربران، بانک‌ها نیز به سرعت در صدد ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی برآمدند. بانک آینده از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که هم راستا با گسترش بانکداری مجازی، تمام تمرکز خود را به خدمات بانکداری اختصاصی در بستر آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات معطوف نموده است. این رویکرد بانک آینده در تنوع محصولات فناوری محور و همچنین اهداف و چشم‌اندازهای آن نیز به وضوح قابل مشاهده است.

خدمات الکترونیکی بانک آینده شامل سامانه آبانک، تلفن بانک، باشگاه مشتریان بانک آینده ، سامانه سنجش امید آینده، سامانه سفته و برات الکترونیکی، خدمات مجازی کارت‌های بانک، سامانه محاسبه شبا، سامانه صدور رمز یکبار مصرف، سامانه پیشخوان مجازی، سامانه هدف و از همه مهمتر سامانه همراه کارت بانک آینده و سامانه کیلید بانک آینده هستند که در ادامه این مقاله به بررسی و مقایسه آنها خواهیم پرداخت.

به منظور نصب اپلیکیشن همراه کارت آیفون بانک آینده و سامانه کیلید بانک آینده ios بر روی گوشی‌های اپل می‌توانید با تهیه نمودن حق عضویت سیبچه، عملیات نصب را به سادگی هر چه تمام و بدون دغدغه انجام دهید.

آشنایی با سامانه کیلید بانک آینده

سامانه کیلید بانک آینده یک سامانه‌ی بانکداری اینترنتی و قابل استفاده از طریق گوشی‌های تلفن همراه است که برای رفع نیازهای مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ به منظور انجام امور بانکی و مالی طراحی و ارائه شده است.

با استفاده از سامانه کیلید بانک آینده می‌توان صدور و امضای چک در شرکت را به صورت الکترونیکی و امن انجام داد و دیگر نیازی به انجام امور کاغذی وجود نخواهد داشت. به این صورت که در منوی راهبری سامانه کیلید بانک آینده، بر اساس نیاز امکان تعریف سطوح دسترسی برای کارمندان شرکت اعم از کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و … به حساب‌های بانکی وجود دارد. بدین ترتیب شخص دوم مانند کارشناس حسابداری شرکت می‌تواند دستور پرداخت را ثبت ‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را نیز مشخص نماید. در ادامه صاحب یا صاحبان امضای مجاز حساب مشتری یا شرکت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی گوشی موبایل خود می‌بینند و به سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند و تراکنش پرداخت انجام می‌شود.

به منظور فعال‌سازی و استفاده از سامانه کیلید بانک آینده ابتدا بایستی این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود نصب نمایید. پیشنهاد ما برای نصب سامانه کیلید بانک آینده بر روی گوشی‌های اپل، تهیه نمودن حق عضویت سیبچه و نصب بدون دردسر آن می‌باشد. سپس لازم است تنها یکبار بصورت حضوری به یکی از شعبه‌های بانک آینده مراجعه نموده و با ارائه کد پیگیری ارائه شده بر روی سامانه مراحل احراز هویت را به انجام برسانید.

همراه کارت یا کیلید، مسئله این است
همراه کارت یا کیلید، مسئله این است

امکانات سامانه کیلید بانک آینده

امکانات سامانه کیلید بانک آینده شامل دسترسی آسان و تجمیع شده به سایر ابزارهای موبایلی و وب بانک آینده از قبیل تارگاه بانک آینده، سامانه همراه بانک، سامانه پیشخوان، سامانه رمز یکبار مصرف، آدرس شعب بانک، برات الکترونیکی، سامانه فانوس و انجام عملیات بانکی مانند مشاهده و دریافت صورت حساب، انتقال وجه بین حساب‌ها، بین بانکی (پایا، ساتنا)، تعیین حساب پیش فرض برای شماره موبایل، دریافت فهرست حسابها به همراه شماره شبا براساس مشخصات سجعلی و استعلام چک‌های صیاد.

آشنایی با سامانه همراه کارت بانک آینده

سامانه همراه کارت بانک آینده اپلیکیشنی ساده، کاربردی و رایگان برای انجام تمامی امور مالی و بانکی مشتریان بانک آینده شامل انواع پرداخت‌های بانکی، انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و پرداخت خریدهای اینترنتی می‌باشد. کاربران تنها با فعال نمودن رمز دوم پویا کارت بانکی خود می‌توانند فعالیت‌های مالی را بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و از طریق سامانه همراه کارت بانک آینده توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، انجام دهند. سامانه همراه کارت بانک آینده که از سال 1393 شروع به فعالیت نموده است کلیه تراکنش‌های مشتریان را از طریق به کار گیری پروتکل امن SSL به ازای هر کاربر به صورت مجزا و با کلید اختصاصی رمزنگاری نموده و به انجام می‌رساند. لذا هیچگونه اطلاعات حساس کاربران اعم از رمز کارت، رمز سپرده و … در این سامانه ذخیره نمی‌گردد.

از مهمترین امکانات همراه کارت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ کارت‌های ۱۳ بانک (آینده، ملی، کشاورزی، انصار، پست بانک، سرمایه، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان، پارسیان و حکمت) به کارت تمامی بانک‌های عضو شتاب.
  • امکان مشاهده موجودی حساب پس از ذخیره کارت بانک و انتخاب آن از منوی بالای صفحه و تنها با وارد نمودن رمز دوم کارت.
  • قابلیت اسکن اطلاعات کارت با فناوری OCR از طریق قراردادن کارت بانکی در جلوی دوربین تلفن همراه هوشمند و اضافه نمودن آن کارت به صورت خودکار به لیست.
  • پشتیبانی از ساعت‌های هوشمند Android و Apple .
  • امکان پرداخت مبلغ خرید از فروشگاه‌های اینترنتی.
  • امکان نصب و استفاده مشترک بر روی چندین دستگاه مختلف از طریق یک شماره موبایل.
  • به همراه بیشمار امکانات متنوع از قبیل خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض از طریق شناسه و بارکد، تشخیص قبض از روی پیامک دریافتی، اشتراک‌گذاری رسید تراکنش، نیکوکاری و خیریه، ورود با رمز یا قابلیت‌های بیومتریک مانند اثر انگشت و اسکن چهره یا عنبیه، صندوق پیام‌ها، امتیازدهی و نمایش امتیازها، ایجاد و مدیریت پروفایل شخصی، همگامسازی حساب کاربری با گوشی جدید (اعم از کارتهای مبدا، مقصد و سوابق تراکنش)، دریافت اعلان (Push Notification)، تشخیص خودکار شماره کارت مقصد از متن کپی شده و …

به منظور نصب اپلیکیشن همراه کارت بانک آینده بر روی گوشی‌های اپل می‌توانید با تهیه نمودن حق عضویت سیبچه، عملیات نصب را به سادگی هر چه تمام و بدون دغدغه انجام دهید.

نتیجه‌گیری نهایی

با توجه به امکاناتی که هر کدام از سامانه‌های همراه کارت و کیلید بانک آینده ارائه می‌نمایند به نظر می‌رسد استفاده از همراه کارت به منظور انجام امور بانکی روزمره و پرداخت‌های اینترنتی مناسب تر بوده و سامانه کیلید نیز برای استفاده‌های سازمانی و شرکت‌ها به ویژه به منظور مدیریت صدور چک گزینه بهتری به شمار می‌رود.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *