رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه سکته کرد !

به تازگی، خبری عجیب مبنی بر سکته رجب طیب اردوغان منتشر شد که به صورت رسمی اعلام شد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه سکته کرد.

معاون رئیس جمهور ترکیه، فواد اوکتای ادعاها مبنی بر وخیم بودن وضعیت سلامت رئیس جمهور را رد کرد، اما تأیید کرد که سکته کردن اردوغان حقیقت دارد و سکته رئیس حمهور ترکیه خبری واقعی است.

حمله قلبی رجب اردوغان روز گذشته در جریان یک مصاحبه تلویزیونی رخ داد و بسیاری از منابع ترکی تأیید کردند که وضعیت جسمی او در حال حاضر پایدار است و جای نگرانی نیست.

سکته رجب طیب اردوغان

سکته رجب طیب اردوغان
سکته رجب طیب اردوغان, سکته کردن اردوغان

اوکتای، معاون رئیس جمهوری ترکیه، با بیان اینکه اردوغان به انجام وظایف خود ادامه خواهد داد، گفت:

وضعیت سلامت رئیس جمهور واقعا خوب است. ما دائما با او در تماس هستیم.

بیشتر بخوانید:

عارضه ناگهانی جسمانی اردوغان در مصاحبه تلویزیونی

تاکنون، خبری موثق درباره وضعیت جسمانی او بیان نشده اما به گزارش پایگاه خبری BNN، اردوغان در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان برای سکته قلبی قرار گرفت.

از آن طرف، به گزارش دیلی صباح، این آژانس در صفحه توئیتر خود نوشت که ادعاهای مربوط به حمله قلبی و بستری شدن رئیس جمهور اردوغان در بیمارستان صحت ندارد.

سکته رئیس حمهور ترکیه

در ادامه می‌توانید تصویری از اردوغان را ببینید:

سکته رجب طیب اردوغان
سکته رجب طیب اردوغان, حمله قلبی رجب اردوغان

ارکان کاندمیر معاون رئیس حزب عدالت و توسعه گفت که اردوغان با لغو جلسات روز چهارشنبه، اکنون برنامه خود را برای روز پنجشنبه نیز لغو کرده است. کاندمیر گفت اردوغان روز پنجشنبه از طریق لینک ویدیویی در مراسمی در نیروگاه هسته ای آکویو در استان مرسین جنوبی شرکت خواهد کرد.

پیشتر اعلام شد که تمامی سخنرانی‌های اردوغان قبل از انتخابات و رویداد‌های عمومی تا سوم می، دو هفته مانده به انتخابات لغو شده است. این اعلامیه باعث ایجاد بلاتکلیفی در حوزه سیاسی او شده است، زیرا کمپین انتخاباتی اردوغان پیش از این با مخالفت قابل توجهی از سوی دیگر احزاب سیاسی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *