فال روزانه 7 مهر 1401 [از فروردین تا اسفند]

برای مطالعه فال روزانه 7 مهر 1401 خود، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید. فال‌‌ها بر اساس ماه تولد دسته بندی شده‌ و در اختیار شما قرار گرفته است.

این روزها در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند.

برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد، ابتدا نیت می‌کند؛ یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند.

کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند. اما تفسیر در شعر از حافظ کار هرکسی نیست. برای مطالعه فال روزانه خود، بر اساس ماه تولد، در نوشتار فال روزانه 7 مهر 1401 همراه ما باشید.

فال روزانه 7 مهر 1401

فال روزانه 7 مهرماه 1401

فال روزانه پنجشنبه 7 مهر 1401 می گوید ممکن است تمایل داشته باشید که در جهتی متفاوت از آنچه همیشه فکر می کردید حرکت کنید.

فروردین

یک روز سخت در پیش رو دارید. محافظت از خودتان از نظر مالی و اخلاقی بسیار مفید است. کنار دیگران نبودن و اندکی تنهایی می تواند خوب باشد.

اردیبهشت

ممکن است خبرهای خوبی در مورد مسائل مالی به دست شما برسد. همچنین برخی افراد بدجنس از اطرافیان نزدیک شما ممکن است به گونه ای رفتار کنند که شما را ناراحت و آزرده کند.

خرداد

امروز روزیست که ممکن است پول‌هایتان را گم کنید یا کسی آن را از شما بدزدد! بهتر است پول نقد و کارت اعتباری خود را امروز در جایی مطمئن پنهان کنید!

تیر

هر کاری که برای مدت طولانی باید انجام می‌دادید اما پشت گوش انداختید و فرار کردید می تواند امروز به یکباره روی سر شما آوار شود!

مرداد

اگر امروز مسایلی مانند تبلیغات یا برقراری ارتباط با افراد جدید وجود دارد، روز خوشایندی برای این کارها نیست. در صورت امکان دور بمانید.

شهریور

به کامپیوتر و کارت حافظه و دیگر وسایل ارتباطی‌تان دقت ویژه داشته باشید؛ زیرا ممکن است مورد هدف افراد بد قرار بگیرید.

مهر

هر کاری که امروز انجام می‌دهید، فقط با کارفرما یا مدیر خود درگیر نشوید! می توانید ببازید!

آبان

امروز روز ایده آلی برای موفقیت در زمینه شغلی نیست! به خصوص اگر پیشنهاد شغلی جدیدی برایتان وجود دارد بهتر است قبول نکنید.

آذر

امروز روزی است که باید از امور مربوط به ادارات دولتی یا شرکت های بزرگ دوری کنید. ممکن است امورات طبق تفکرات تان پیش نرود!

دی

ممکن است از یک سو با سیل موفقیت و از سوی دیگر با انتقادات سنگین مواجه شوید! هرکاری که نیاز است برای روبه‌رویی با این انتقادات انجام دهید.

بهمن

اگر برنامه سفر دارید، می توانید کم و کسری های خود را همین امروز تکمیل کنید. امروز بهترین فرصت برای آماده سازی سفرتان است.

اسفند

امروز هنگام صحبت و توصیف مسایل کلمات خود را به درستی انتخاب کنید. به احتمال قوی از صحبت های شما برداشت اشتباه خواهد شد!


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *