فیلم میان ستاره ای دوبله فارسی ؛ فیلم پرستیژ و فیلم خنگ و خنگ تر

این روزها افراد زیادی اقدام به تولید ویدیوهای آموزشی و تبلیغاتی می‌کنند و این فیلم‌ها را از طریق وب سرویس اشتراک ویدیو در دسترس سایرین می‌گذارند. سرویس اشتراک ویدیو دالفک یکی از پربازدیدترین سرویس‌های اشتراک ویدیو است که از جایگاه خوبی در بین سایر سرویس‌های فارسی برخوردار است. عضویت در این سایت امکان آپلود ویدیو، فیلم و موزیک و اشتراک گذاری آن را به کاربر می‌دهد.

بازاریابی از طریق محتوای ویدیویی نتایج مفیدی به دنبال دارد و می‌تواند بستر مناسبی برای معرفی و اعتباردهی به کسب و کارها باشد. صاحبان مشاغل می‌توانند از فرصت ارائه شده توسط سرویس اشتراک ویدیو برای افزایش بازدیدکنندگان کانال، وب‌سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنند.

فیلم میان ستاره ای دوبله فارسی

فیلم پرستیژ و فیلم خنگ و خنگ تر

همچنین با ارائه یک بک لینک معتبر به اعتبار وب سایت خود بیفزایند. در واقع این یکی از به روز‌ترین تکنیک‌های مارکتینگ برای معرفی مشاغل و افزایش اعتماد مخاطب است. به علاوه با یادگیری اصول لازم می‌تواند به درآمدزایی خوبی هم منجر شود.

دالفک چه امکاناتی به کاربران ارائه می‌دهد؟

در دالفک ویدیوها در دسته بندی‌های تفریحی، ورزشی، موسیقی، فیلم، خبری و … ارائه شده است. کاربران می‌توانند فیلم‌هایی با موضوعات آموزشی، تبلیغاتی، فیلم‌های مستند، آماتور، موزیک ویدیو و … را در آن بارگذاری کنید.

در سرویس اشتراک ویدیو دالفک امکان لایک، اظهار نظر، ذخیره و به اشتراک گذاری فیلم‌ و موزیک برای اعضا و بازدیدکنندگان فراهم شده است. اختصاص بخش دیدگاه به امکان گفتگو و تعامل با بازدیدکنندگان از فیلم‌ها را می‌دهد.

البته اگر به دنبال افزایش دنبال‌کنندگان و افزایش بازدید از ویدیوهای بارگذاری شده هستید، باید ویدیو خوب تهیه کنید. در ساخت یا انتخاب ویدیو توجه به کیفیت فیلم، وضوح، موزیک و … تاثیر به سزایی در جذب افراد دارد. همچنین استفاده از عناوین و کلید واژه‌های مناسب به افراد کمک می‌کند تا هر چه سریعتر به محتوای شما برسند.

مهمترین ویژگی‌های سایت اشتراک ویدیوی دالفک چیست؟

  • عدم وجود محدودیت در حجم ویدیوی بارگذاری شده
  • امکان آپلود ویدیو با کیفیت FullHD
  • پشتیبانی از تمام فرمت‌های ویدیویی
  • امکان دانلود ویدیو با کیفیت مورد نظر
  • امکان اضافه کردن واتر مارک از جمله آدرس کانال در ویدیو
  • امکان اضافه کردن لینک وب سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی در بالای کانال
  • امکان اضافه کردن لینک‌های مورد در بخش توضیحات
  • بالا بودن سرعت پخش و آپلود بالای ویدیو
  • بالا بودن سرعت بالای استریمینگ ویدیو
  • امکان دریافت ویدیو از Youtube
  • امکان دریافت ویدیو از URL
  • امکان به اشتراک گذاری فیلم‌ها در دیگر شبکه‌های اجتماعی
  • قابلیت دنبال کردن کانال سایر اعضا
  • امکان جستجو از طریق کلید واژه ها

چطور می‌توان در دالفک عضو شد؟

برای عضویت در دالفک تنها نیاز به یک آدرس ایمیل دارید. مسیر ساده‌ای برای ساخت حساب کاربری شخصی وجود دارد. بعد از ساخت این حساب کاربری در سرویس اشتراک ویدیو دالفک شما می‌توانید اقدام به بارگذاری فیلم کنید. در این مرحله به اعضای سایت یک کانال اختصاصی ارائه می‌شود.

دالفک هم مثل دیگر شبکه‌های اجتماعی مجازی یک سری قوانین نوشته شده دارد که بارگذاری ویدیو در سایت، منوط به رعایت آنهاست. ارائه محتوا در چهارچوب اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کشور یکی از دغدغه‌های اصلی سایت اشتراک ویدیوی دالفک است. عدم در نظر گرفتن این قوانین در ویدیوهای آپلود شده می‌تواند منجر به حذف آن فیلم شود.

میزان مشارکت و تعداد اعضای فعال سایت نشان دهنده رضایت کاربران و بازدیدکنندگان است که این محصول محیط جذاب و دوستانه سایت اشتراک ویدیو دالفک است. این استقبال گردانندگان سایت را ترغیب به ارتقاء امکانات و ویژگی‌ها برای رضایت کاربر کرده است به طوریکه بی نیاز از سرویس‌های اشتراک ویدیوی غیر ایرانی باشند.

فیلم اینتراستلار ( میان ستاره ای ) دوبله فارسی

میان‌ستاره‌ای یا در میان ستارگان (به انگلیسی: Interstellar) فیلمی حماسی علمی–تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، مایکل کین، مک‌کنزی فوی و مت دیمون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ماجرای این فیلم دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم چالهای به کهکشان دیگری سفر می‌کنند تا سیارهٔ قابل سکونتی بیابند. فیلم‌نامهٔ این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نولان نوشته‌است. کریستوفر به همراه لیندا اوبست و اما توماس تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشتند.

فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است. در آینده کرهٔ زمین به علت آتشک (بادزدگی) محصولات کشاورزی رو به نابودی است و هر روز محصولات بیشتری نابود می‌شود. مردم دیگر به فکر فضا نیستند و آژانس‌های فضایی تعطیل شدند.

کوپر (متیو مک‌کانهی) خلبان پیشین ناسا که حالا کشاورز شده‌است، به همراه پدر زن، پسر جوان و دختر ۱۰ ساله‌اش در یک مزرعه زندگی می‌کنند و هر سال مقدار زیادی ذرت توسط ربات‌هایشان می‌کارند. مورف (دختر کوپر) معتقد است که در اتاقش یک شبح وجود دارد که سعی دارد با او ارتباط برقرار کند.

کوپر و مورف کشف می‌کنند که شبح، یک هوش ناشناخته است که با ارسال پیام با استفاده از امواج گرانشی، مختصات دستگاه اعداد دودویی (صفر و یک) در گرد و غبار به جا می‌گذارد که این مختصات، آن‌ها را به محل تأسیسات مخفی ناسا راهنمایی می‌کند که توسط پروفسور جان برند (مایکل کین) رهبری می‌شود.

برند فاش می‌کند که یک کرم‌چاله که توسط هوش بیگانه ساخته شده‌است، آن‌ها را به یک منظومه در کهکشان جدیدی می‌برد که احتمال دارد سیاراتی قابل حیات داشته باشد و امیدی برای زنده‌ماندن و ادامهٔ نسل بشر. دوازده فضانورد به سیارات مختلف منظومه ارسال شدند و تنها سه نفر سیگنال دادند.

مأموریت ناسا، سه سیاره را که به دور یک سیاه‌چاله غول‌پیکر (گارگَنچوا[واژگان ۱]) می‌چرخند، به صورت احتمالی قابل سکونت تشخیص داده‌است: میلر، [واژگان ۲] ادموندز[واژگان ۳] و مَن[واژگان ۴] نام این سیاره‌هاست که هر کدام نام فضانوردانی است که به سمت آن‌ها رفته‌اند. برند کوپر را استخدام می‌کند تا یک سفینه فضایی به اسم اِندورنس[واژگان ۵] را رهبری کند و به سه سیاره سفر کند

فیلم پرستیژ

پرستیژ یا حیثیت (انگلیسی: The Prestige) فیلمی در ژانر دلهره‌آور معمایی به کارگردانی کریستوفر نولان و نویسندگی نولان و برادرش جاناتان است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد.

این فیلم بر پایهٔ رمان به همین نام نوشتهٔ کریستوفر پریست ساخته شده‌است. فضای این فیلم در اواخر قرن نوزدهم جریان دارد و داستان دو تردست صحنه‌ای هم‌چشم در دورهٔ ویکتوریا لندن را روایت می‌کند.

آن‌ها با وسواس خلق بهترین نمایش تردستی صحنه‌ای، درگیر یک بازی رقابتی با نتایج مرگبار می‌شوند. در این فیلم هیو جکمن در نقش رابرت آنژیر و کریستین بیل در نقش آلفرد بوردن بازی می‌کنند.

اسکارلت جوهانسون، مایکل کین، پایپر پرابو، اندی سرکیس، ربکا هال، و دیوید بویی در نقش نیکولا تسلا دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم دومین همکاری میان نولان و بازیگران بیل و کین از زمان بتمن آغاز می‌کند (۲۰۰۵) است.

پرستیژ در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۶ به‌صورت سینمایی اکران شد و بازخوردهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد.[۴][۵] این فیلم ۱۰۹ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجهٔ ساخت ۴۰ میلیون دلاری خود فروخت. پرستیژ نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار در رشتهٔ بهترین طراحی صحنه و بهترین فیلم‌برداری شد.

فیلم خنگ و خنگ تر جیم کری دوبله فارسی

احمق و احمق‌تر (به انگلیسی: Dumb And Dumber) فیلمی است کمدی از برادران فارلی که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. فیلم یک نمونهٔ کلاسیک از فیلم جاده‌ای است. بازیگرانی چون جیم کری، جف دانیلز، لورن هالی، مایک استار، کارن دافی، چارلز راکت، ویکتوریا راول و جو بیکیر در فیلم احمق و احمق تر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

احمق و احمق تر یا خنگ و خنگ تر داستان دو دوست خوش قلب، اما بسیار احمق، به نام‌های «هری» (جف دنیلز) و «لوید» (جیم کری)است که تصمیم دارند یک کیف پر پول را به صاحبش، که دختری زیبا است، بازگردانند. آن دو در این راه کل کشور را زیر پا می‌گذارند و گرفتار دردسرهای مختلفی می‌شوند.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *