توهین عجیب اسپورتینگ به مهدی طارمی ؛ مطالب توهین آمیز اسپورتینگ به مهدی طارمی

هواداران متعصب تیم فوتبال پورتو اقدام باشگاه اسپورتینگ لیسبون در توهین عجیب اسپورتینگ به مهدی طارمی را محکوم و بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کردند.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال با انتشار یک مطلب توهین آمیز و نژادپرستانه به مهدی طارمی به دلیل اتفاقات هفته گذشته حمله کرد. در ادامه با خبر توهین اسپورتینگ به مهدی طارمی همراه فیگار بمانید.

توهین عجیب اسپورتینگ به مهدی طارمی

مطالب توهین آمیز اسپورتینگ به مهدی طارمی

توهین عجیب اسپورتینگ به مهدی طارمی
توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی, توهین اسپورتینگ مهدی طارمی

توهین اسپورتینگ لیسبون به مهدی طارمی

باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار مطلبی توهین آمیز از یکی از هوادارانش در سایت رسمی خود، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال را به باد انتقاد گرفت و از عبارت‌های توهین آمیز و حتی نژاد پرستانه در بیانیه خود استفاده کرده است.

در این مطلب که با هدف تخریب طارمی به خاطر گرفتن پنالتی‌ها در لیگ پرتغال صادر شده، از مهاجم ایرانی پورتو با عناوینی تحت عنوان «مار افسونگر»، «جاعل و متقلب» و «کلاهبردار» یاد شده است که از یک «سیرک» می‌آید! این بیانیه حتی ایران و فوتبال کشورمان را هم هدف گرفته است.

بیشتر بخوانید :

در متن منتشر شده در سایت رسمی باشگاه اسپورتینگ، تیتو چندین بار از طارمی به عنوان «مرد جعلی» یاد می‌کند: «این یکشنبه، «مرد جعلی» خود را با بهترین لباس آبی‌وسفید نشان داد!”. او در ادامه از این بازیکن ایرانی به عنوان «شیرجه‌رو» یاد کرد و نوشت: “هواداران از «مارهای افسونگر» خوش‌شان نمی‌آید، حتی اگر از ایران آمده باشند.»

قبل از پیوستن طارمی به پورتو، علاقه باشگاه لیسبون به جذب او علنی بود. این مهاجم پس از آن پیشنهاد بازی با پیراهن سبز – و قرمز – را رد می‌کند تا پیراهن آبی‌وسفید پورتو را به تن کند.


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توهین عجیب اسپورتینگ به مهدی طارمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “توهین عجیب اسپورتینگ به مهدی طارمی ؛ مطالب توهین آمیز اسپورتینگ به مهدی طارمی

  1. آخه اون پرتقالی گرسنه گدا که اصلا تو اروپا پهن هم بارش نمیکنن چی میگه دیگه؟؟؟ هههههه پرتقال بره خفه بشه بابا ملت … مستخدم تو فرانسه و آلمان در ضمن ما ایرانی‌ها از … … … هستیم آخه پرتقالی کیه که برای ایرانی … بشه؟؟؟ جواب اینها را سریع و خوب بدین آقا،،، سریع….. … پرتقال……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *