آغاز فروش اقساطی انواع گوشی

سایت اینترنتی «این‌چند» به واسطه تسهیل شرایط خرید برای مشتریان خود، طرح فروش اقساطی گوشی و انواع سخت‌افزارهای مرتبط را آغاز کرده است.

براساس این طرح می‌توانید از میان برندهای متنوع گوشی موجود در این سایت تا سقف 15 میلیون تومان خرید داشته و بهای خریدتان را در اقساط 3 تا 12 ماه پرداخت نمائید.

آغاز فروش اقساطی انواع گوشی

فروش اقساطی انواع گوشی
فروش اقساطی انواع گوشی

به گزارش بازار اینترنتی «این‌چند» طرح مذکور پس از تلاطم‌های شدید در بازار کالاهای دیجیتال از جمله گوشی و سایر گجت‌های هوشمند کلید خورد. براساس این طرح می‌توانید بدون نیاز به پیش پرداخت و پس انداز، به روز خرید کرده و مبلغ خریدتان را به صورت مدت دار پرداخت نمائید.

متقاضیان می‌توانند از میان برندهای محبوب و شناخته شده بازار موبایل همچون اپل  (Apple)، هوآوی (Huawei)، سامسونگ (samsung)، شیائومی (Xiaomi)، اینفینیکس (infinix) ، ارد (Orod)، ال جی (LG) و  نوکیا (Nokia)، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

براساس این طرح، افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به خرید لوازم جانبی موبایل همچون کیف و کاور گوشی، پاوربانک (شارژر همراه)، مبدل و کابل گوشی، هدفون و هندزفری، پایه نگهدارنده گوشی و تبلت، شارژر تبلت و موبایل، قطعات جانبی موبایل و تبلت، محافظ صفحه نمایش گوشی، شارژر فندکی، باتری گوشی، کیت تمیز کننده، محافظ لنز گوشی موبایل و مبدل برق نیز اقدام نمایند.

سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید گوشی اقساطی 15 میلیون تومان می‌باشد، که بازپرداخت آن نیز در اقساط 3ماه تا 12 ماه خواهد بود. مدارک اولیه مورد نیاز برای برخورداری از این تسهیلات عبارتند از، ارائه تصویر از پشت و روی کارت ملی، تصویر شناسنامه و تصویر خام چک تضمین.

توجه داشته باشید تصاویر بارگذاری شده باید کاملا واضح و خوانا باشند، در غیر این صورت در روند اعتبار سنجی شما اختلال ایجاد می‌گردد. ارائه چک از سوی اقوام درجه یک درخواست کننده از جمله پدر، مادر و خواهر و برادر نیز قابل قبول می‌باشد، ضمن آنکه چک مورد نظر حتما باید صیادی بوده و به صورت خام و بدون هیچگونه نوشته‌ای بارگذاری گردد.

خرید گوشی اقساطی

کاربران متقاضی می‌توانند جهت ثبت نام به سایت اینترنتی این‌چند، به نشانی www.inchand.com مراجعه کرده و با کمک بنر قرار گرفته در صفحه اصلی سایت، مراحل ثبت نام خود را به صورت گام به گام به ثبت برسانند.

ضمنا شما می‌توانید، در صورتی که در هر مرحله‌ای از ثبت نام خود دچار ابهام و مشکل شدید با شماره تلفن 02172238000 تماس حاصل نمائید. مرکز امور مشتریان این‌چند روزهای شنبه تا چهار شنبه از ۹ الی ۱۷ و  پنج شنبه از ساعت ۹ الی ،۱۳ پاسخگوی سئوالات احتمالی شما خواهند بود.

گفتنی است در حال حاضر این تسهیلات تنها برای متقاضیان ساکن تهران فعال می‌باشد.

بنا به اعلام روابط عمومی این سایت، از آنجایی که بها کالاهایی همچون گوشی به تبع افزایش و کاهش نرخ ارز دائما در نوسان است، خرید اقساطی گوشی از «این‌چند» نه تنها شما را از حباب‌های قیمتی ایجاد شده در این بخش دور می‌دارد، بلکه با ارائه کالای اصلی و اورجینال آسودگی خیالتان  را در زمان خرید تضمین می‌نماید.

سایت اینترینتی «این‌چند» اصالت کالاهای خود را با قرار دادن گزینه مرجوعی تا 24 ساعت تضمین کرده، ضمن آنکه به صورت دوره‌ای تخفیفات شگفت انگیزی را نیز بر روی محصولات خود از جمله گوشی و لوازم جانبی می‌گذارد.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *