مهمترین راهکار تداوم فروش با خدمات سئو سایت

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی هستید و یا مدیر یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی هستید حتماً لزوم بازاریابی برای رسیدن به درآمد و مشتری‌های بیشتر را احساس کرده‌اید. اگر شما هم دغدغه این را دارید که برای وب‌سایت خود ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید.

مهمترین راهکار تداوم فروش با خدمات سئو سایت

همچنین بتوانید مشتریان بالقوه کسب‌وکار خود را جذب کرده و نرخ تبدیل را برای کسب‌وکار خود افزایش دهید باید بدانید که استفاده از خدمات سئو سایت یکی از مهم‌ترین راهکارها برای تداوم فروش و رسیدن شما به سود است.

اما سؤالات و دغدغه‌هایی که وجود دارد این است که بهترین خدمات سئو شامل چه مواردی می‌شود؟ برای انجام سئو و بهینه‌سازی روی سایتمان به چه کسی اعتماد کنیم؟ سئو و بهینه‌سازی سایت چطور می‌تواند باعث تداوم فروش کسب‌وکار ما شود؟ به‌غیراز سئو راهی وجود دارد که بتوان از آن طریق میزان فروش را در فضای اینترنتی افزایش داد؟

سئو و بهینه‌سازی چیست؟

برای آن دسته از صاحبان وب‌سایت‌ها که به دنبال راهی برای افزایش و تداوم فروش اینترنتی خود هستند اما نمی‌دانند سئو چیست باید بگوییم به زبان ساده سئو (SEO) یعنی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو بر اساس قوانین و الگوریتم‌های گوگل!

این بهینه‌سازی به این منظور انجام می‌شود شما در فضای گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانید دیده شوید و به چشم کاربران بیایید. اصلاً باید دیده شوید تا بتوانید به فروش دست یابید. مادامی که یک وب‌سایت داشته باشید اما پنهان باشید چه فایده‌ای دارد؟

تأثیر خدمات سئو بر افزایش فروش کسب‌وکارهای اینترنتی

همان‌طور که در تعریف سئو به زبان ساده برای شما توضیح دادیم بهینه‌سازی بر اساس قوانین و الگوریتم‌های گوگل به شما کمک می‌کند که در فضای serp گوگل به چشم بیایید و دیده شوید. همین دیده‌شدن حجم زیادی از مشتریان بالقوه را به سمت سایت شما جذب می‌کند.

زمانی که بیشتر دیده شوید ورودی‌ها بیشتر می‌شود و با افزایش ورود کاربران یا مشتریان بالقوه میزان فروش و نرخ تبدیل شما هم‌افزایش پیدا می‌کند. طبق بررسی‌ها و آمارهایی که وجود دارد حدود 6 میلیارد جستجو روزانه فقط در ایران از طریق موتورهای جستجو انجام می‌شود.

از این میان کم‌تر از 30 درصد وارد صفحه دوم گوگل می‌شوند. خب دیگر واضح است برای اینکه بتوانید سهم قابل‌توجهی از این حجم جستجو را از آن خود کنید با به صفحه اول گوگل برسید. برای اینکه بتوانید در میان تمام رقبایی که دارید در بهترین جایگاه‌های صفحه اول دیده شوید، سایت شما نیاز دارد که از خدمات سئو بهره‌مند شود.

بهترین بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش چیست؟

یکی از سؤالاتی از ما به‌عنوان سئوکار یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ بسیار پرسیده می‌شود همین است. اینکه برای افزایش فروش چه راه‌هایی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید تبلیغات برای دیده‌شدن و کسب سهم بازار در هر کسب‌وکار مطرح است. البته در کسب‌وکارهای اینترنتی هم همین‌طور است.

برای اینکه بتوانید سهم قابل‌توجهی از بازار آنلاین کسب‌وکار خود را کسب کنید. چندین راه برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات وجود دارد اما اینکه کدام راه بهتر است. کدام به‌صرفه‌تر است؟!

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز

تبلیغات گوگل یا گوگل ادز که تبلیغات کلیکی هم معروف است یکی از روش‌های تبلیغات در بستر گوگل است که شما می‌توانید از این طریق در صفحه اول گوگل دیده شوید.

اما نکته که وجود دارد این است که با این روش هزینه قابل‌توجهی دارد و اینکه با هر بار کلیک کاربر بر روی لینک باید هزینه پرداخت کنید. بعد از اینکه میزان شارژی که با این تبلیغات پرداخت کرده‌اید تمام شد. جایگاه شما هم از دست می‌رود. این که بادآورده را باد می‌برد!

 فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

باتوجه‌به گسترش استفاده کاربران از شبکه‌های اجتماعی شما می‌توانید با داشتن یک پیج در اینستاگرام، لینکدین، توییتر و … برای کسب‌وکار خود تبلیغ کنید و تعداد زیادی از مشتریان را به خود جذب کنید و کلاً یا خدمات خود را از همین طریق بفروشید.

اما باید بدانید سهم این بازار (فضای مجازی) در مقابل میزان سرچ بالایی که از طریق موتورهای جستجو اتفاق می‌افتد بسیار کوچک است. روزانه حدود 1.2 تریلیون جستجو در سراسر جهان انجام می‌شود. اینکه به‌صورت ارگانیک بتوانید سهمی از این حجم از جست‌وجوی روزانه را داشته باشید بسیار ارزشمند است و می‌تواند کسب‌وکار شما را به سوددهی برساند. با برندسازی که در این فضاها انجام می‌دهید کم‌کم برند شما در ذهن کاربران این فضاها باقی می‌ماند.

اتفاقی که می‌افتد این است که کاربران در فضای گوگل برند شما را برای رسیدن به سایت شما سرچ می‌کنند. این مسئله تأثیر مثبتی روی سئو سایت شما می‌گذارد و می‌تواند بر بهبود جایگاه شما در فضای serp گوگل کمک کند. به‌این‌ترتیب میزان سئو کسب‌وکار شما هم‌افزایش پیدا کند.

ماندگاری سئو بیشتر و به‌صرفه‌تر از تبلیغات

استفاده از خدمات سئو برای بهینه‌سازی سایت و دیده‌شدن در فضای serp گوگل یکی از راه‌های بازاریابی آنلاین است. سئو و بهینه‌سازی شامل فرایندی است که به کمک آن شما وب‌سایت خود را از نظر محتوا، سرعت، لینک‌سازی و … بهبود می‌دهید.

به‌این‌ترتیب یک تجربه کاربری خوب برای کاربر می‌سازید. از آن جایی که رضایت کاربران برای گوگل بسیار مهم است به‌این‌ترتیب شما را به‌عنوان یک وب‌سایت مفید برای کاربران در نظر می‌گیرد و به شما جایگاه خوبی در نتایج گوگل می‌دهد. هرچقدر میزان بهینه‌سازی شما برای وب‌سایت موردنظر با الگوریتم‌ها و قوانین گوگل انطباق بهتری داشته باشد جایگاه بهتری را کسب خواهید کرد.

اما این پروسه زمان بر است و یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد. اما زمانی که جایگاه خوبی را کسب کردید چون این جایگاه را گوگل به لحاظ شایستگی‌های شما به شما داده است. ماندگاری قابل‌توجهی خواهید داشت و با بهینه‌سازی‌های مجدد البته می‌توانید این جایگاه را حفظ نمایید. از نظر دیگر هرچقدر کاربران بیشتری روی لینک موردنظر سایت شما کلیک کنند نه‌تنها برای شما هزینه نخواهد داشت بلکه سئو سایت شما را هم تقویت می‌کند.

سئو وب‌سایت و افزایش درآمد چند صد میلیونی!

سئو یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی است که می‌تواند شما را به درآمد‌های چند صد میلیونی برساند. شاید تعجب‌برانگیز باشد که خدمات سئو مگر چیست که می‌تواند میزان درآمد شما را تا این اندازه افزایش دهد اما این یک حقیقت است. بگذارید با یک مثال ساده به شما ثابت کنیم چطور می‌توانید از طریق سئو ثروتمند شوید.

مثال واقعی برای ثروتمند شدن از طریق سئو

یک فروشگاه اینترنتی که در حوزه فروش گوشی موبایل است را در نظر بگیرید. کلیدواژه خرید گوشی موبایل سامسونگ را در نظر بگیرید اگر این کلیدواژه روزانه 4000 بار سرچ شود. حضور شما در لینک 1 تا 3 گول یعنی کسب 70 درصد از این سهم یعنی حدود 2800 ورودی به وب‌سایت که به دنبال خرید این محصول هستند.

اگر از این تعداد یک‌سوم افراد خرید کنند تقریباً 900 نفر خرید کرده‌اند. اگر روی هر گوشی موبایل میزان سود شما تنها 100 هزار تومان باشد یعنی در نهایت شما می‌توانید 90 میلیون تومان در روز سود کنید. در ماه میزان سود شما به 2 میلیارد تومان خواهد رسید.

 

برای استفاده از خدمات سئو به چه کسی اعتماد کنیم؟

اینکه برای استفاده از خدمات سئو به چه کسی اعتماد کنید یکی از سؤالاتی است که بسیار توسط صاحبان کسب‌وکارهای آنلاینی که به دنبال سئو سایت خود هستند پرسیده می‌شود. خب چند راه وجود دارد. یکی اینکه به یک سئوکار فریلنسر مراجعه کنید و سئو سایت خود را به او بسپارید.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که میان شما و شخص سئوکار معمولاً قراردادی که جنبه قانونی داشته باشد بسته نمی‌شود. راه دوم این است که یک سئوکار را استخدام کنید. پروسه سئو فرایند زمان بر و نسبتاً پیچیده‌ای است. گاهی لازم است چندین سئوکار برای چیدن یک استراتژی موفق همفکری کنند.

درواقع می‌توان گفت یک سئوکار کافی نیست برای اجرای فرایند سئو لازم است که شما یک تیم سئو داشته باشید که خب قطعاً به لحاظ هزینه تیم‌سازی برای شما هزینه قابل‌توجهی خواهد داشت. راه دیگری که پیشروی شماست و در برابر 2 راه قبلی منطقی‌تر است این است که به یک شرکت خدمات سئو مراجعه کنید. شرکت‌های سئو برای هر پروژه تیم دارند.

بهترین خدمات سئو کدام است؟

بهترین‌ها را همیشه از بهترین‌ها بخواهید. اگر می‌خواهید بهترین خدمات سئو را دریافت کنید باید بهترین شرکت سئو یا بهترین سئوکار را انتخاب کنید. زیرا بهترین سئوکار یا بهترین مشاور در شرکت سئو همه جوانب کسب‌وکار و سایت شما را بررسی می‌کند. رقبای شما را آنالیز می‌کند.

برای اینکه سایت شما به بهترین رتبه‌ها در فضای گوگل دست یابد و بتواند میزان ورودی و نرخ تبدیل خود را افزایش دهد بهترین راه‌ها را در استراتژی خود قرار می‌دهد. مشاور سئو که انتخاب کرده‌اید با بررسی جنبه‌های مختلف وب‌سایت شما نیازمندهای سایت شما را برای بهبود و بهینه‌سازی مشخص می‌کند. اینکه سایت شما از نظر قدرتمندی محتوایی در چه وضعیتی است.

جمع‌بندی …

قطعاً هدف هر صاحب کسب‌وکاری از داشتن وب‌سایت و کسب‌وکار اینترنتی رسیدن به سود است. اینجاست که لزوم استفاده از خدمات سئو برای جذب ترافیک ارگانیک بیشتر در فضای گوگل می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند. افزایش ترافیک ورودی به وب‌سایت از طریق سئو و بهینه‌سازی به‌عنوان مهم‌ترین راهکار برای تداوم فروش می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در بهبود و رونق کسب‌وکار شما داشته باشد.

 

نوشته شده توسط نبض مارکتینگ | nabzemarketing.com

پایان رپورتاژ آگهی


One thought on “مهمترین راهکار تداوم فروش با خدمات سئو سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *