آدم های باهوش در بازی ثروت موفق می شوند

هر بازی نیاز به قواعد مخصوص دارد و ثروتمند شدن نیز از این قضیه مستثنی نیست و اگر این قواعد را می خواهید در کمترین زمان یاد بگیرید کنار ما باشید.

سیب زمینی پشندی

یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی می گویند  و سیب زمینی پشندی را میتوان به صورت پفکی در آورد. علت نام گذاری این محصول به پشندی این است که برای اولین بار در ایران سیب زمینی پشندی را  در فشند یا پشند که یکی از روستاهای غرب البرز در شمال هشتگرد کاشته اند.

عسل طبیعی

عسل طبیعی اصل و مرغوب در زمان های دور در قرن شانزدهم میلادی به عنوان یک شیرین کننده استفاده می شد و به این دلیل بود که دسترسی به شکر به عنوان یک شیرین کننده محدود بود.

عسل یا انگبین یک ماده غذایی است که فک کنم همه ما دوست داریم در سبد غذایی خودمان آنرا داشته باشیم و حتی خرس ها هم از این ماده غذایی بسیار لذت می برند طوری که به کندو های زنبور عسل هجوم می آورند و دستیابی به انگوین را به قیمت نیش زنبورها تحمل می کنند.

ماکارونی ایتالیایی

ماکارونی ایتالیایی غذای پرکالری بوده و با توجه به اینکه چگونه طبخ می شود و از چه نوع سسی برای مزه دار کردن آن استفاده شده است دارای کالری بیشتری هم خواهد شد و البته بر ارزشهای غذایی ماکارونی افزوده شده و آن را به یک وعده غذای تمام عیار و سرشار از ویتامینها و مواد معدنی تبدیل می کند.

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *