تماشا کنید: تصاویر لیلا بلوکات در کربلا ؛ لیلا بلوکات به کربلا رفت!

بعد از حکم محکومیت لیلا بلوکات به‌دلیل حضور با کلاه، حال تصاویر لیلا بلوکات در کربلا بسیار خبرساز و وایرال شده، همچنین نظر مخاطبین را به خود جلب کرده است.

لیلا بلوکات بازیگر جنجالی و خبرساز این روزها با عکس‌های منتشر شده از کربلا رفتن او سوژه فضای مجازی شده است. عکسی از لیلا بلوکات در کربلا منتشر شده که حسابی این روزها ورد زبان کاربران مجازی است. تصاویر لیلا بلوکات در حرم امام حسین منتشر شده است.

تصاویر لیلا بلوکات در کربلا

لیلا بلوکات به کربلا رفت

تصاویر لیلا بلوکات در نجف و کربلا بدون ماسک با انتقاد تند کاربران مجازی روبرو شد. او در این باره گفت:

در واقع من دائم الماسک بودم و فقط برای عکس گاهی برداشتم خیلی مراقب باشین این روزها مجدد بیماری کرونا فراگیر شده پدرم بستری بودن بیمارستان یک هفته و دیروز مرخص شدن با تشکر از زحمات دکتر طبرسی که در این دوسال بارها بهشون زحمت دادم دعاگوی همه عزیزانم هستم آقای رضا فیاضی نازنین هم بستری هستند در بیمارستام همزمان با پدرم برای سلامتی ایشون و پدرم دعاگو باشید. ژست عجیب لیلا بلوکات در نجف حاشیه ساز شد.

تصاویر لیلا بلوکات در کربلا

کربلا رفتن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات کار خود را از سال 1377 با تئاتر های کودک در فرهنگسرا شروع کرد. وی از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» با کارگردانی سیروس مقدم به صورت جدی وارد حرفه ی بازیگری شد.

تصویر لیلا بلوکات در نجف و کربلا

تصاویر لیلا بلوکات در کربلا
لیلا بلوکات به کربلا رفت , کربلا رفتن لیلا بلوکات , عکسی از لیلا بلوکات در کربلا , عکس لیلا بلوکات در حرم امام حسین , کربلا رفتن لیلا بلوکات , ژست عجیب لیلا بلوکات در نجف , تصویر لیلا بلوکات در نجف و کربلا ,  سفر لیلا بلوکات به کربلا ,کربلا رفتن لیلا بلوکات

تصاویر لیلا بلوکات در کربلا تصاویر لیلا بلوکات در کربلا تصاویر لیلا بلوکات در کربلا

سفر لیلا بلوکات به کربلا

لیلا بلوکات در ۴ آذر ۱۳۶۱  متولد شد. لیلا بلوکات فارغ التحصیل کارشناسی فرش است. او ازدواج نکرده و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون در اقدسیه تهران زندگی میکند. لیلا بلوکات در سال ۱۳۸۴ پا به عرصه بازیگری گذاشته است. لیلا بلوکات در نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر بازی درخشانی داشت که با آن به شهرت رسید.

حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییری جزئی ؛ کشف حجاب لیلا بلوکات آزاده صمدی و قرار جلب

لیلا بلوکات درباره این که چگونه وارد بازیگری شده گفت:

اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *